Bikemotion Benelux
-
- Forum-lid HC
Vorig jaar mijn zoon van 10 meegenomen en hij vond het geweldig en keek zijn ogen uit. Dit jaar dus weer.
What makes the boat go faster?
-
- Forum-lid HC
[quote="pafdiver"]Dit jaar weer je zoon van 10??? Lijkt mij lastig hij zal toch wel elf zijn [/quote]
In doen en laten nog steeds 10 , vooral bij mooie spullen.
In doen en laten nog steeds 10 , vooral bij mooie spullen.
-
- Forum-lid HC
[quote="chrissiewizzie"]Net als zijn papa zeker? [/quote]
Inderdaad, alleen wat ouder. Maar hebberig worden we allebei wel van zoveel mooie dingen.
Inderdaad, alleen wat ouder. Maar hebberig worden we allebei wel van zoveel mooie dingen.
Sta er zelf dit jaar voor het eerst, op de Bike Motion is verkoop niet toegestaan.
Zie de beurs zelf als iets om ervaring op te doen en om te informeren over het product.
Zie de beurs zelf als iets om ervaring op te doen en om te informeren over het product.
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
- geertjan5
- Forum-lid
2 jaar geleden ook op bikemotion geweest. Hele zak geld mee en er was idd niks te kopen.
Vorig jaar thuis gebleven (kreeg mijn papa niet mee (is wat anders als mannetje of vrouwtje niet mee krijgen))
Maar dit jaar word het hem denk ik wel weer!:)
P.s. bibske en patmaessen jullie kunnen ook samen;) Misschien weten jullie (toekomstige) vrouw/man wel waar jullie passie ligt en jullie zo vaak gaan fietsen;)
Vorig jaar thuis gebleven (kreeg mijn papa niet mee (is wat anders als mannetje of vrouwtje niet mee krijgen))
Maar dit jaar word het hem denk ik wel weer!:)
P.s. bibske en patmaessen jullie kunnen ook samen;) Misschien weten jullie (toekomstige) vrouw/man wel waar jullie passie ligt en jullie zo vaak gaan fietsen;)
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.
-
- Forum-lid
Ik ben ook weer van de partij op zaterdag. Hoog kwijlheidsgehalte. Vorig jaar aardig tijdje doorgebracht bij de Trek en Pina stands
Wie het laatst lacht.....is traag van begrip...
Vrijdag en zaterdag bij de eurobike geweest voor de eerste keer. erg groote beurs waar je aan 2 dagen net genoeg hebt. Vrijdag lekker mooie drukte (alleen voor de handel) zaterdag eigenlijk veel te druk en om 2 uur waren er al de nodige standhouders aan het opruimen. Des ondanks erg mooie/ productieve dagen.
-
- Forum-lid
Ik ben nog een leek in de fietswereld, is het dan ook leuk om op de bikemotion rond te gaan kijken ? Zag dat die binnenkort weer was.
Gegroet
Gegroet
http://www.twitter.com/patrickvn88" onclick="window.open(this.href);return false;
Gitane Definitive Full carbon
Gitane Definitive Full carbon