Eigen ontwerp
volgens mij is het 10 stuks.. het maakt volgens mij niet uit in welke combinatie.
Sorry mannen...
Mijn posts waren van zo'n anderhalf jaar geleden, dus ik ben niet echt meer up-to-date.
Ik heb een paar maanden terug wel wat outfits laten maken, maar dat waren er zoveel dat een minimale afname niet aan de orde was.
Stuur gewoon een mailtje, je krijgt redelijk snel antwoord en/of offerte!
Mijn posts waren van zo'n anderhalf jaar geleden, dus ik ben niet echt meer up-to-date.
Ik heb een paar maanden terug wel wat outfits laten maken, maar dat waren er zoveel dat een minimale afname niet aan de orde was.
Stuur gewoon een mailtje, je krijgt redelijk snel antwoord en/of offerte!
-
- Forum-lid
pensarmstrong schreef:Vlak voor mijn vakantie een shirt online bij Personal Bikewear besteld.
Binnen drie weken in huis en ze leveren vanaf 1 stuks!
Eerst ff zitten spelen op de site met het ontwerp en nu in mijn eigen shirt op de fiets.
kan je mij ook vertellen wat de kosten waren.
heb je enkel een shirt of ook een bijpassende broek erbij
op een waterfiets kom je ook vooruit
Ja volgens mij mag dat ook
Overigens, rijd ik al een jaar of twee met ccn kleding. Zeer goeie ervaring mee!:)
Kleding blijft goed, ook na vaak wassen.
En wat natuurlijk heerlijk is, de shirtjes hebben een rits helemaal tot beneden, dus geen helmen en brillen meer af als je toch nog even je shirtje uit wilt!:D
Overigens, rijd ik al een jaar of twee met ccn kleding. Zeer goeie ervaring mee!:)
Kleding blijft goed, ook na vaak wassen.
En wat natuurlijk heerlijk is, de shirtjes hebben een rits helemaal tot beneden, dus geen helmen en brillen meer af als je toch nog even je shirtje uit wilt!:D
Dik? Ja. Gek? Ja. Stroopwafel? Ja.
sommige mannen showen graag hun cup a
-
- Forum-lid
www.kedev.nl kan dit ook. Oplage vanaf 1 setje, dat is toch vrij uniek.