Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Moozes

zweef
Forum-lid
Berichten: 502
Lid geworden op: 05 jul 2009 14:05
Locatie: Swoll

zweef 12 aug 2009 01:37

Mooie fiets hoor. Als ik de zadelhoogte zie valt dat met die spacers wel mee. Als je zo lekker rijdt niks aan doen, inkorten kan altijd nog als je perse met de hier heerschende mode mee wilt doen. Sommigen schuren hier het liefst met hun neus op de voorband en gaan verder voor optimale bovenventilatie van de derriere.
You should see me go downhill...

Gebruikersavatar
flores
Forum-lid
Berichten: 1500
Lid geworden op: 21 jun 2009 01:44

Gebruikersavatar flores 12 aug 2009 01:49

Zweef schreef:Mooie fiets hoor. Als ik de zadelhoogte zie valt dat met die spacers wel mee. Als je zo lekker rijdt niks aan doen, inkorten kan altijd nog als je perse met de hier heerschende mode mee wilt doen. Sommigen schuren hier het liefst met hun neus op de voorband en gaan verder voor optimale bovenventilatie van de derriere.

+1
Maar wel upgraden natuurlijk! Wat, waarvoor en voor wie eigenlijk?...
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.

tornadok3
Forum-lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 11 aug 2009 18:30

tornadok3 12 aug 2009 01:59

Momenteel ligt er ulegra sl tien speed op.
dura ace 7850c24 carbon wielen
pro plt afmontage
sella italia flight gel flow zadel

Kvroeg me af of deze fiets goed genoeg is, ik heb deze fiets pas 2dehands gekocht, en hij rijdt dus echt heel goed :p
Hiervoor had ik als "beste" fiets een merida 903 volledige tiagra groep maar die schakelde nogal stroef.
Ik had en heb nog steeds een fiets voor slecht weer met 105 op, maar ik wou hoger en had juist vakantie werk gedaan vandaar deze fiets, maar ik begon te twijfele of hij wel goed genoeg is:d

Gebruikersavatar
flores
Forum-lid
Berichten: 1500
Lid geworden op: 21 jun 2009 01:44

Gebruikersavatar flores 12 aug 2009 02:05

tornado k3 schreef: ...en hij rijdt dus echt heel goed :p

Eigenlijk een retorische vraag dus;)
Veel fietsplezier met je mooie fiets!
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.

tornadok3
Forum-lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 11 aug 2009 18:30

tornadok3 12 aug 2009 02:07

Neen geen retorische vraag...

Gewoon hij rijdt goed, maar mijn fiets om mee naar het school te rijden kostte 25 euro... en die rijdt in mijn ogen ook goed :d

dusja ik wou weten of het materiaal dat er op ligt kwalitatief goed is:d

Dat ik geen kat in een zak had gekocht

Gebruikersavatar
flores
Forum-lid
Berichten: 1500
Lid geworden op: 21 jun 2009 01:44

Gebruikersavatar flores 12 aug 2009 02:24

Allez dan.
Hoe kom je erbij om een Moozes te kopen?
Hoe haal je je het in je hoofd om er 1 te kopen met ook nog Ultegra er op?
En die Dura-Ace wielen, dat is echt minnetjes!
Even serieus. Man/vrouw, je hebt een (volgens foto) hele goede fiets gekocht!
Ps+ zie nu je nickname ook. Mijn dochter fiets als een tornado op een K3-fiets :D
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.

tornadok3
Forum-lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 11 aug 2009 18:30

tornadok3 12 aug 2009 02:29

Hoe ik erop kwam:d
Heel simpel ik had studentenjob gedaan en ik had daar geld mee verdiend en ik droomde al lang van een full carbon frame maar ik had liefst een merida sculpura full carbon, ik ben nogal merida gefreakt, merida handschoene en koerskleren enzo
Maar toen zag ik die op 2dehands staan en ik dacht ja wrm niet en toen ben ik gaan zien en ik was verkocht vooral de wielen vind ik mooi. En hij lag juist binnen mijn beperkte budget dus ik dacht ja ik verspil hier mijn geld aan.

(ik ben ne man (toch in wording:d) van 17)

Gebruikersavatar
flores
Forum-lid
Berichten: 1500
Lid geworden op: 21 jun 2009 01:44

Gebruikersavatar flores 12 aug 2009 02:35

tornado k3 schreef: maar ik had liefst een merida sculpura full carbon, ik ben nogal merida gefreakt, merida handschoene en koerskleren enzo

Als je dan maar geen spijt krijgt! :D
tornado k3 schreef: En hij lag juist binnen mijn beperkte budget dus ik dacht ja ik verspil hier mijn geld aan.(ik ben ne man (toch in wording:d) van 17)

Jongemannen van 17 `verspillen`hun zuurverdiende centjes toch aan stappen?;) Verstandige jongemannen kopen een mooie fiets en doen er ook wat moois mee.
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.

tornadok3
Forum-lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 11 aug 2009 18:30

tornadok3 12 aug 2009 02:47

Spijt komt altijd te laat.
Trouwens ik heb die fiets nu 2 dagen ofzo, en ga elk uur nog naar de fiets kijken omdat ik hem zo mooi vind dusja:d

Enja stappen das saai kbedoel dan voelt ge nie de wind door u haren (deze onverstandige jongeman is zo dom om geen helm op te zette: hij schaamt zich ervoor)
En er is toch niets zo leuk als thuiskomen bij de mama douce neme in de zetel gaan liggen en op de pc zitten of computer zitten met het gevoel van nu ben ik moe:d
Alle ik vind dat toch, al mijn vrienden vinden mij gestoord, mijn mama ook ze, ma dat doet niet ter zake

Mijn moeder vind de goedkoopste decathlon (versnellingen nog aan de buis) een goede fiets dusja. Tot daar haar eerder beperkte kennis:d

Ik ga er geen spijt van krijgen, ik vind het enkel jammer dat er geen carbonnen stuur op staat, dat vind ik echt zo wow:d Maar ik heb me laten wijsmaken door de verkoper, dat elke gram lichter vanaf 7,2 kg (zoveel weegt mijn fiets nu) het 100 euro kost. En dat is me net iets te veel. Ik moet nog eerst sparen voor deftige schoenen want ik heb altijd met spd gereden op mijn merida (l) Nja op mijn concorde staan wel look pedalen, maar da zijn schoenen van in mijn grootgrootvadertijd:d dus echt niets voor op deze fiets mee te rijden

Gebruikersavatar
flores
Forum-lid
Berichten: 1500
Lid geworden op: 21 jun 2009 01:44

Gebruikersavatar flores 12 aug 2009 02:58

Ook sparen voor een helmpie he!
Jongemannen, oudemannen, het is bedtijd...
Slaap wel en zoals Sonja altijd zei (mijn tijd) `morgen weer gezond weer op`.
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.

fizik
Forum-lid
Berichten: 2262
Lid geworden op: 20 feb 2008 21:16
Locatie: Staphorst

fizik 12 aug 2009 10:56

Wat een zuidelijke accenten vliegen er hier rond zeg! :D Ik wil hier geen helmdraagpromotietopic van maken, maar koop liever eerst een degelijke helm in plaats van eerst een paar raceschoenen te kopen. Als ik je moeder was, zou ik daar zelfs wel een deel van willen sponsoren. Maar ja, ik ben je moeder niet. Koop een goede helm!

Gebruikersavatar
tornadotom
Forum-lid
Berichten: 782
Lid geworden op: 11 nov 2007 16:39

Gebruikersavatar tornadotom 12 aug 2009 10:58

+1 voor fizik!
Vertrouwen is goed, controle is beter.

Plaats reactie