Pagina 2 van 4
Geplaatst: 26 jan 2010 15:03
door keesc0
Ik wacht nu al een maand op mijn bestelling terwijl de levertijd 2 dagen was.
Nog meer mensen die hier iets open hebben staan?
Geplaatst: 26 jan 2010 15:07
door simic
Misschien even een mailtje/telefoon hoe het zit? Ik zou persoonlijk al na een week vragen hoe 't zit.
Geplaatst: 26 jan 2010 15:14
door keesc0
Ja, ik heb in de tussentijd al twee keer gemaild. Eerste keer werd gezegd dat het binnen een week geleverd zou worden, tweede keer geen antwoord meer gehad.
Maar als er problemen zijn met de levering vind ik dat ze mij gewoon moeten inlichten. In dit geval zijn het geen belangrijke spullen dus het maakt me niets uit, maar voor hetzelfde geld kan ik een maand niet fietsen.
Ik ga de bestelling nu annuleren en deze ergens anders doen. Hopelijk zie ik het geld nog wel terug.
Geplaatst: 02 feb 2010 16:18
door Lcsmet
Al enkele malen iets besteld.
Steeds op tijd en juist geleverd.
Voor mij zeker voor herhaling vatbaar.
Geplaatst: 18 mar 2010 18:31
door gerrit-1963
Prima ervaringen, nu 2x wat besteld, keurig op tijd geleverd. Nog sterker, ik had bij bestelling opgegeven dat ik remblokjes graag wat eerder wilde hebben en vervolgens sturen ze de remblokjes gewoon per post (volgende dag binnen) en de rest via pakketpost. Helemaal prima dus.
Geplaatst: 18 mar 2010 19:54
door jaapieo
Ik zie dat ik mijn 2e ervaring hier nog niet gedeeld heb!
Deze is zeer positief!
Ik zou mijn mavic campa. body die ze bij toeval hadden liggen op de fiets ophalen.
Een hele strakke planning en omdat ik door een pannekoek de verkeerde kant op gestuurd werd (een keer of 3...) kwam ik na sluiten pas aan bij het gebouw (tegenwoordig niet meer in een garagebox maar een waar kantoor met opslagloods)
Kloppen en kloppen en ja hoor! de man was er nog, wel stond hij op het punt af te sluiten maar ik had geluk!
Trots op het nieuwe gebouw liet hij mij binnen en bood mij iets te drinken aan, wat ik heb afgeslagen...
Ik heb de body bekeken en contant betaald en ook een lampje gekocht voor 10 euro&%&$ want ik was mijn eigen verloren..
Affein, een positive ervaring dus!
Geplaatst: 18 mar 2010 21:08
door kleister
Bestellingen altijd binnen 2 a 3 dagen binnen gehad. Bij onduidelijkheden wordt er contact opgenomen om eea kort te sluiten. Bij vragen mbt tot een artikel binnen een dag bericht terug. Ik bestel redelijk wat via internet, ik moet zeggen dat wat mij betreft bikenparts met kop en schouders boven enkele andere internetshops uitsteekt. Kortom, prima ervaringen met deze shop.
Re: Ervaring Bikes N Parts
Geplaatst: 27 okt 2014 23:31
door Wiliertoerist
Weet iemand wat er aan de hand is met Bikesnparts / Cyclingshops.
Anderhalve week geleden bestelde ik een Deda stuurbocht en zadelpen. Na 3 dagen eindelijk een bevestiging dat de bestelling verstuurd was. De volgende dag het pakket ontvangen, echter de zadelpen ontbrak.
Email verstuurd omdat Bikesnparts de telefoon niet opneemt. Bericht van Jasper Nijkamp ontvangen dat "de manco geleverde zadelpen" nagezonden zou worden. Daarna is op geen enkele email meer geantwoord.
Vanavond constateer ik dat beide websites van Bikesnparts en Cyclingshops te Zwolle niet meer bestaan ?
Het lijkt erop of de heer Nijkamp de stekker eruit getrokken heeft....
Re: Ervaring Bikes N Parts
Geplaatst: 28 okt 2014 07:28
door Hanz Bé
Dat ziet er niet best uit Marco. Het zou me verbazen als dit nog goed komt......
Hoop dat die zadelpen niet al te duur was!
Re: Ervaring Bikes N Parts
Geplaatst: 28 okt 2014 08:10
door JPAR
Lijkt inderdaad alsof hij ermee opgehouden is. Even kijken of er een faillissement is, kun je misschien nog via de curator iets regelen?
Re: Ervaring Bikes N Parts
Geplaatst: 28 okt 2014 09:03
door hd
Wilde toevallig gisteren ook iets bij bikesNparts bestellen. Viel mij op dat op hetzelfde adres, Rietveldstraat 8b, ook de
www.wielerspecialist.nl en
www.biqq.nl zitten, die beide nog in de lucht zijn. Vond/vind het vreemd zoveel shops op hetzelfde adres.
Anyway, misschien kun je via deze shops Jasper nog contacten mocht je de zadelpen niet krijgen. Heb Jasper een paar keer persoonlijk meegemaakt. Volgens mij een fijne vent, alleen lukt het hem niet altijd om de boel zo strak te regisseren als bijvoorbeeld de Futurumshop, wat je wel vaker bij kleinere webshops ziet.
Re: Ervaring Bikes N Parts
Geplaatst: 28 okt 2014 12:07
door sjoerdth
Bij mij is die Bikesnparts website wel gewoon bereikbaar.