Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
4x AGR startbewijs
bizar dat men 100+ euro over heeft voor de AGR. Mooie tocht hoor, daar niet van, maar met die enorme aantallen is voor mij de lol er wel vanaf.
Kijk ook eens op Racefietsblog.nl voor nog meer racefietsen en wielernieuws! Ook op Twitter, Facebook, Pinterest en op Strava met onze eigen club: app.strava.com/clubs/racefietsblog-nl
BIZAR idd!!
Ik wil ze graag overnemen, ben eventueel ook bereid het dubbele te betalen. Je zegt het maar!
Heb nog wel een klein probleem: Heb nog nooit op een wielrenfiets gezeten, is dat anders dan een gewone herenfiets? Daar heb ik voor het laatst op gefietst in 1986, dus ik weet nog wel ongeveer hoe dat moet.
Ik had ook nog wat vragen over het parcours: Zitten er ook viaducten in? Want daar hou ik namelijk niet van. Zolang het vlak is gaat het wel, maar bij die viaducten krijg ik altijd een soort van pijn in m'n benen, kan het niet goed omschrijven, maar het voelt niet lekker.
Ik stuur je een PM!
Heb nog wel een klein probleem: Heb nog nooit op een wielrenfiets gezeten, is dat anders dan een gewone herenfiets? Daar heb ik voor het laatst op gefietst in 1986, dus ik weet nog wel ongeveer hoe dat moet.
Ik had ook nog wat vragen over het parcours: Zitten er ook viaducten in? Want daar hou ik namelijk niet van. Zolang het vlak is gaat het wel, maar bij die viaducten krijg ik altijd een soort van pijn in m'n benen, kan het niet goed omschrijven, maar het voelt niet lekker.
Ik stuur je een PM!
Hohoho, hier grijp ik even in.
De prijs die Havana er voor vraagt, is gewoon een marktwaardige prijs en ik weet zeker dat ie minstens dat bedrag er voor gaat krijgen. Het is een populaire tocht waar makkelijk 3x de inschrijflimiet aan mee zou willen doen. Dat iedereen precies weet wat hij er voor betaald heeft, doet daar niks aan af.
Je hoort niemand klagen als er weer eens een setje wielen wordt aangeboden voor 800 euro omdat de 'nieuwprijs' 1500 was, terwijl iedereen weet dat die wielen best wel eens in de uitverkoop voor 900 gekocht zouden kunnen zijn.
Havana, succes met de verkoop!
De prijs die Havana er voor vraagt, is gewoon een marktwaardige prijs en ik weet zeker dat ie minstens dat bedrag er voor gaat krijgen. Het is een populaire tocht waar makkelijk 3x de inschrijflimiet aan mee zou willen doen. Dat iedereen precies weet wat hij er voor betaald heeft, doet daar niks aan af.
Je hoort niemand klagen als er weer eens een setje wielen wordt aangeboden voor 800 euro omdat de 'nieuwprijs' 1500 was, terwijl iedereen weet dat die wielen best wel eens in de uitverkoop voor 900 gekocht zouden kunnen zijn.
Nog 2 te koop.
je bedoelt dat jij ook graag even je mening geeftLavsson schreef:Hohoho, hier grijp ik even in.
Lavsson schreef: Je hoort niemand klagen als er weer eens een setje wielen wordt aangeboden voor 800 euro omdat de 'nieuwprijs' 1500 was, terwijl iedereen weet dat die wielen best wel eens in de uitverkoop voor 900 gekocht zouden kunnen zijn.
Je vergelijking zou kloppen als het zou gaan om een super populair setje wielen van 1500 dat uitverkocht is en wat vervolgens wordt aangeboden voor 2000, zo natuurlijk niet.
Verder heb ik het idee dat havana gewoon eens wil kijken hoe lang de lijst met scheve reacties is tot 24.00 uur vannacht (1 april)
EDIT: en dat ze dan ook nog eens verkocht worden is natuurlijk mooi meegenomen
Ik doelde op het feit dat men commentaar heeft op een marktwaardige prijs, terwijl dat grotendeels gebaseerd is op het feit dat ze weten wat de betaalde prijs is. Als de nieuwprijs variabel is - in mijn voorbeeld met de wielen - wordt er veel eerder (onterecht) aangenomen dat de vraagprijs passend is.feddek schreef:Lavsson schreef: Je hoort niemand klagen als er weer eens een setje wielen wordt aangeboden voor 800 euro omdat de 'nieuwprijs' 1500 was, terwijl iedereen weet dat die wielen best wel eens in de uitverkoop voor 900 gekocht zouden kunnen zijn.
Je vergelijking zou kloppen als het zou gaan om een super populair setje wielen van 1500 dat uitverkocht is en wat vervolgens wordt aangeboden voor 2000, zo natuurlijk niet.
feddek schreef: Verder heb ik het idee dat havana gewoon eens wil kijken hoe lang de lijst met scheve reacties is tot 24.00 uur vannacht (1 april)
Ik denk dat je daar wel eens gelijk in zou kunnen hebben. Vind hem verdacht stil..
Lavsson schreef:Hohoho, hier grijp ik even in.
+1 en je hoeft ze ook niet te kopen.
Do or Do not.. There is no try
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik vind de originele prijs van de AGR organisatie al een woekerprijs
Less is bore