Niet doen!!!! ik heb vorig jaar mijn sleutelbeen en de radioloog zij dat het beter is als je het volledige rust geeft, als het verkeerd aan elkaar groeit moeten ze je opereren.
Ik heb er 3 weken meegezeten, daarna kon ik gewoon weer op de weg trainen.
Gebroken sleutelbeen + training op rollers
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- tornadotom
- Forum-lid
Ik ben 25 mei gevallen in een koers. Kon er zelf niets aan doen maar zo gaat dat. Schouder uit de kom en behoorlijk ook. ik dacht ook, na 2 weken zit ik op de Tacx! Echt niet, bij mij hadden ze de boel aan elkaar gezet met pinnen. Een mooie ritssluiting van 10cm tot gevolg. 4 weken geleden hebben ze die pinnen eruit gehaald en maandag de 2e rits met hechtingen. Voor de 2e operatie heb ik 1x 1,5 uur op de Tacx gezeten, daar heb ik last van gehad tot mijn 2e operatie. VANDAAG voor het eerst weer buiten gefietst!!! HEERLIJK heb gelijk maar 110km gedaan want ik had wat goed te maken vond ik. 3x door de regen maar die glimlach was niet van m'n gezicht af te slaan!
Mijn advies: Ga wandelen of iets dergelijks. Klinkt saai, maar voor altijd last houden van een slecht genezen breuk is het echt niet waard. + vergelijk ons fietsertjes niet met de Profs, die hebben wel andere zorg dan wij krijgen in het ziekenhuis...
Beterschap!
Als je het doet zoals mij zit je in no time op meer dan 200 posts... Ik ben hier de laatste tijd regelmatig te vinden!
Mijn advies: Ga wandelen of iets dergelijks. Klinkt saai, maar voor altijd last houden van een slecht genezen breuk is het echt niet waard. + vergelijk ons fietsertjes niet met de Profs, die hebben wel andere zorg dan wij krijgen in het ziekenhuis...
Beterschap!
Als je het doet zoals mij zit je in no time op meer dan 200 posts... Ik ben hier de laatste tijd regelmatig te vinden!
Vertrouwen is goed, controle is beter.