thja14 schreef:Volgens (belgische) EEN teletekst slipte hij over een verhoging in het wegdek en had zijn val alleen daar mee te maken.
welk type asfalt is dit?
voortaan alle wegen van dit type asfalt vermijden!
Fiets Magazine nr. 10-2024, inclusief een speciale bijlage over indoorfietsen, ligt nu in de winkel. Bestel 'm zonder verzendkosten in onze shop!
thja14 schreef:Volgens (belgische) EEN teletekst slipte hij over een verhoging in het wegdek en had zijn val alleen daar mee te maken.
Niklas2 schreef:thja14 schreef:Volgens (belgische) EEN teletekst slipte hij over een verhoging in het wegdek en had zijn val alleen daar mee te maken.
welk type asfalt is dit?
voortaan alle wegen van dit type asfalt vermijden!
GastheerG schreef: Ik heb eens met de auto gehad waarbij de remmen het ineens NIET deden. Ik vloog zo door rood een drukke weg op. Wil iemand weten welke auto?
GastheerG schreef:....
Ik heb eens met de auto gehad waarbij de remmen het ineens NIET deden. Ik vloog zo door rood een drukke weg op. Wil iemand weten welke auto?
53x11 schreef:En toch lijkt het me de nachtmerrie van elke fabrikant dat -vol in beeld- het materiaal het begeeft met desastreuse gevolgen. En ook de nachtmerrie van elke mecanicien trouwens!
Dat is nu dus niet aan de orde. De NOS was weer eens te voorbarig met hun conclusies!
BronThe three official Tour regulators--those who position themselves behind different groups within the race to monitor the racing--were very critical of Voigt's equipment. "They are using deep-profile carbon wheels and they are just too stiff," said Francois Lemarchand, a one-time teammate to Greg LeMond and now one of the Tour's three regulators. "You combine that with the stiff carbon frames and it is just too rigid. They can't absorb any shock."