Pagina 2 van 3

Geplaatst: 22 jul 2009 12:47
door niklas2
thja14 schreef:Volgens (belgische) EEN teletekst slipte hij over een verhoging in het wegdek en had zijn val alleen daar mee te maken.


welk type asfalt is dit?
voortaan alle wegen van dit type asfalt vermijden!

Geplaatst: 22 jul 2009 13:00
door scepticus
Niklas2 schreef:
thja14 schreef:Volgens (belgische) EEN teletekst slipte hij over een verhoging in het wegdek en had zijn val alleen daar mee te maken.


welk type asfalt is dit?
voortaan alle wegen van dit type asfalt vermijden!

Het was Frans asfalt!
Dus voortaan alle Franse wegen vermijden!

Geplaatst: 22 jul 2009 13:17
door scepticus
GastheerG schreef: Ik kan echt niks met de info wat voor stuur het is.


Jawel, dan krijgen we weer net zo'n lekkere hype als over Ultremo's en R-Syssen.

Geplaatst: 22 jul 2009 13:17
door niklas2
GastheerG schreef: Ik heb eens met de auto gehad waarbij de remmen het ineens NIET deden. Ik vloog zo door rood een drukke weg op. Wil iemand weten welke auto?


Nee, geef liever info over welke wegen jij doorgaans neemt met de auto.....

Geplaatst: 22 jul 2009 15:04
door rob74
GastheerG schreef:....
Ik heb eens met de auto gehad waarbij de remmen het ineens NIET deden. Ik vloog zo door rood een drukke weg op. Wil iemand weten welke auto?


Was zeker een Renault?
Is mij ook wel eens overkomen. Je schrikt je rot!

Geplaatst: 22 jul 2009 16:11
door 53x11
En toch lijkt het me de nachtmerrie van elke fabrikant dat -vol in beeld- het materiaal het begeeft met desastreuse gevolgen. En ook de nachtmerrie van elke mecanicien trouwens!

Dat is nu dus niet aan de orde. De NOS was weer eens te voorbarig met hun conclusies!

Geplaatst: 22 jul 2009 16:14
door scepticus
53x11 schreef:En toch lijkt het me de nachtmerrie van elke fabrikant dat -vol in beeld- het materiaal het begeeft met desastreuse gevolgen. En ook de nachtmerrie van elke mecanicien trouwens!

Dat is nu dus niet aan de orde. De NOS was weer eens te voorbarig met hun conclusies!


En de Telegraaf kakelt het uiteraard klakkeloos na.

Geplaatst: 22 jul 2009 16:18
door fizik
Tja, maar dat is de Telegraaf.

Geplaatst: 22 jul 2009 16:21
door scepticus
The three official Tour regulators--those who position themselves behind different groups within the race to monitor the racing--were very critical of Voigt's equipment. "They are using deep-profile carbon wheels and they are just too stiff," said Francois Lemarchand, a one-time teammate to Greg LeMond and now one of the Tour's three regulators. "You combine that with the stiff carbon frames and it is just too rigid. They can't absorb any shock."
Bron
Gutteguttegut.....