Is eigenlijk zijdeglans,
maar iets te royaal geweest met de siliconenspray,
Mat zwarte fietsen en andere kleuren
-
- Forum-lid
Grt. Zapp
henschoten schreef:@ Timo 2.0: en dat witte stuurlint, blijft dat een beetje wit in het gebruik?
Ja dat gaat prima! Gewoonaf en toe met afwasmiddel en een sponsje en het blijft mooi
ZAPPerdeflap schreef:Oude foto van je Merlin, of heb je gewoon 3 fietsen.
Wat voor kader is de matzwart "Timo",
Ik heb wel drie fietsen maar niet twee Merlins Dat is inderdaad de vorige incarnatie van de Merlin die nu helemaal zwart is. De crosser is een Kinesis Extra Lite die ik heb laten anodiseren.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Ziet er strak en sjiek uit een matzwarte fiets. Maar omdat ik van het glimmende resultaat van poetsen kan genieten voor mij toch een glanzende lak en onderdelen. Daarom ook bewust gekozen voor de aluminium versie van Veloce ipv de matzwarte. De nog aanwezige matzwarte zadelpen, stuurpen en stuur worden dan ook zeer soon vervangen. Buiten het feit ook dat ik me erger dat het zeer krasgevoelig is. Neem aan dat een matzwart frame hiervan geen last heeft.
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.
-
- Forum-lid HC
Matzwarte lak houdt maar beperkt alvorens het op sommige plekken zijdeglans wordt. Hoogglans is veel houdbaarder (overigens vindt ik zwart met zilver of rood accenten mooi.
Forza schreef:Ik heb mijn mat zwartefiets nu bijna 5 jaar en hij is nog steeds matzwart. en rijdt gemiddeld een 4500km per jaar.
Maar is dat lak of anodisering?
fietsen doe ik net als een prof,