Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Splinternieuwe Oakley case voor Radar of m-frame,
-
- Forum-lid
Ik hen nog 3 zwarte beschibaar : en ze mogen weg voor e 12 verzendkosten inbegrepen.
-
- Forum-lid
[quote="Redalert"]pm gestuurd[/quote]
Het is opgestuurd
Het is opgestuurd
-
- Forum-lid
Iedereen = geleverd
Heeft alleman ze ook al reeds ontvangen ?
Er zijn er nog 2 beschibaar
Heeft alleman ze ook al reeds ontvangen ?
Er zijn er nog 2 beschibaar
-
- Forum-lid
[quote="JeeK"]nog niet ontvangen, wacht in spanning af...[/quote]
Tja, ik heb het al van sommigen vernomen dat het redelijk lang duurt om
het pakje in Nederland te krijgen. Zou het misschien kunnen zijn dat door die opeenvolging van aardbevingen op aarde Nederland iets verder van ons opgeschoven .........
:rolleye:
Maar gisteren zijn er al enkelen beloond geweest voor hun geduld
Dus hou de postman maar in de gaten ...
Tja, ik heb het al van sommigen vernomen dat het redelijk lang duurt om
het pakje in Nederland te krijgen. Zou het misschien kunnen zijn dat door die opeenvolging van aardbevingen op aarde Nederland iets verder van ons opgeschoven .........
:rolleye:
Maar gisteren zijn er al enkelen beloond geweest voor hun geduld
Dus hou de postman maar in de gaten ...
-
- Forum-lid
[quote="BonoCross"]Het duurde ook even voordat het pakketje bij mij was maargoed voor die prijs kan ik hem hier nergens halen natuurlijk . Case ziet er netjes uit, hartelijk dank![/quote]
Ik begrijp dit ook niet ; ik heb net een radar gekocht van Jummeltje en die is verstuurd op maandag ; deze middag was het reeds bij mij thuis !!!!!!!!
En ik verstuur het via ons kantoor ( dat zogezegd voorrang zou krijgen !!!!!!! )
en het duurt minstens 4 dagen !!!!!!!!!!! Nochthans hebben wij Belgen betere renners ..............:p ( sorry ; dit is niet gemeend )
Ik begrijp dit ook niet ; ik heb net een radar gekocht van Jummeltje en die is verstuurd op maandag ; deze middag was het reeds bij mij thuis !!!!!!!!
En ik verstuur het via ons kantoor ( dat zogezegd voorrang zou krijgen !!!!!!! )
en het duurt minstens 4 dagen !!!!!!!!!!! Nochthans hebben wij Belgen betere renners ..............:p ( sorry ; dit is niet gemeend )
-
- Forum-lid
Voorlopig uitverkocht