De bende van Oss
-
- Forum-lid
Leuk Alp, ben Ossenaar,
woonachtig elders, maar m'n FM zit in Ravenstein, wat wil je nog meer.
Even zonder gein,
als je nog meer input heb graag,
blijf je volgen,
Grt. Zapp
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Input heb ik wel: zag vandaag foto's van de winnaar van de wielerwedstrijd in 't plaatselijke café. Helaas was dat niet op zondag want ik luste na de koers wel een biertje Op Facebook is een groep 'de bende van Oss', daar wordt bijna iedere dag wel wat op gezet.
-
- Forum-lid
[quote="Alp d'Huez53:15"]Kijk, GB ken ik van de club in Deventer. [/quote]
Ja ik hoorde het, geinig. Jullie komen a.s. weekend geloof ik deze kant op dus wellicht kom ik je nog wel tegen
Ja ik hoorde het, geinig. Jullie komen a.s. weekend geloof ik deze kant op dus wellicht kom ik je nog wel tegen
- Forum-lid
- Contact
Ja idd, trainingsweekend vd club. GB ging zondag geloof ik mee. Misschien tot ziens!
Ik dacht even dat het over Daniel Oss ging...
Ziet er alvast leuk uit!
Fietsen lijken me inderdaad iets te modern (derailleurs?), maar dat mag de pret niet drukken!
(een bevriend fietsclubje figureerde zo destijds ook mee in de in heerlijke seventies-sfeer badende "Le vélo de Ghislain Lambert" van Benoît Poelvoorde: altijd fijn om later aan je kleinkinderen te vertellen!)
Ziet er alvast leuk uit!
Fietsen lijken me inderdaad iets te modern (derailleurs?), maar dat mag de pret niet drukken!
(een bevriend fietsclubje figureerde zo destijds ook mee in de in heerlijke seventies-sfeer badende "Le vélo de Ghislain Lambert" van Benoît Poelvoorde: altijd fijn om later aan je kleinkinderen te vertellen!)
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
- Forum-lid
- Contact
Fietsen zijn idd gewoon jaren '80 (misschien nog net jaren '70?) die zijn overgespoten met een 'oud' kleurtje. Ze waren écht gammel (losse derailleurs, doortrappende kettingen/casettes, slechte banden, speling balhoofd). Maar ja, wie ziet dat straks in de bios... Jammer eigenlijk dat er niet een mooie valpartij was want dan had je echt vet beeld
-
- Forum-lid
[quote="Alp d'Huez53:15"]Fietsen zijn idd gewoon jaren '80 (misschien nog net jaren '70?) die zijn overgespoten met een 'oud' kleurtje. Ze waren écht gammel (losse derailleurs, doortrappende kettingen/casettes, slechte banden, speling balhoofd). Maar ja, wie ziet dat straks in de bios... Jammer eigenlijk dat er niet een mooie valpartij was want dan had je echt vet beeld [/quote]
Idd met een dikke valpartij heb je dus echt een "bende in (van) Oss" :)
Maar echt gaaf hoor.
Idd met een dikke valpartij heb je dus echt een "bende in (van) Oss" :)
Maar echt gaaf hoor.
� De toestand in de bergen *
- Forum-lid
- Contact
Of ik er blij mee moet zijn weet ik niet maar vanavond iig beelden te zien op Shownieuws van 't wielrennen van vorige week Filmpje!
[quote="Dario"]Ik dacht even dat het over Daniel Oss ging... [/quote]
Die heeft er wel een bende van gemaakt. Dacht dat hij zich ging tonen dit voorjaar.
Die heeft er wel een bende van gemaakt. Dacht dat hij zich ging tonen dit voorjaar.
- Forum-lid
- Contact
Gisteren is de trailer van de Bende van Oss online gezet met daarin ook zichtbaar de wielerwedstrijd. Ziet er best wel vet uit. De film gaat in premiere op het Nederlandse Filmfestival (openingsfilm) http://www.telegraaf.nl/s/10222162
- Forum-lid
- Contact
Woensdag gaat de film in premiere als openingsfilm op het Nederlandse Film Festival in Utrecht. Donderdag is de publiekspremiere in Oss waarvoor 'de wielrenners' ook een uitnodiging hebben ontvangen. Ben benieuwd of we nog wat seconden in beeld zijn. Vanaf 29 september is de film overal in NL in de bios te zien.
Leuk! Was gister een aardig item over bij DWDD. Ga er zeker heen.