Fiets forum tourspel 2009
Ja daar heb je gelijk in, maar feit is toch dat wanneer je je aan deze startnummerregel houdt, het veel meer aankomt op kennis van de wielersport. Natuurlijk kunnen er in een rijtje van 12 renners een aantal kleine verschillen ontstaan, maar de originele vorm van dit spel lijkt me een stuk minder uitdagend en minder geschikt voor de kenners die hier over het algemeen toch meedoen.
En wat betreft het winnen door een gokje te wagen op de dark horse: Je zult het eindklassement eenvoudig weg niet kunnen winnen zonder de grote vaste namen die 95% zeker veel punten gaan pakken. Een 'dark horse' die meer punten pakt dan een Evans, een Cavendish of een Contador moet wel héél erg gaan verbazen. Om te winnen kun je al die kopmannen dan dus gewoon niet uit je lijstje laten.
En wat betreft het winnen door een gokje te wagen op de dark horse: Je zult het eindklassement eenvoudig weg niet kunnen winnen zonder de grote vaste namen die 95% zeker veel punten gaan pakken. Een 'dark horse' die meer punten pakt dan een Evans, een Cavendish of een Contador moet wel héél erg gaan verbazen. Om te winnen kun je al die kopmannen dan dus gewoon niet uit je lijstje laten.
Anima Sana In Corpore Sano
Marino schreef:Om te winnen kun je al die kopmannen dan dus gewoon niet uit je lijstje laten.
Ik zeg niet dat je al die kopmannen weg moet laten
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Juist de kunst de kopman weg te laten die matig/slecht presteert en daarvoor in de plaats een verassing zetten
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Alles is relatief ![Cool 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Cool 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Marino schreef:Dat weet ik eigenlijk niet: Frenkie, kun je als jij inlogt deelnemers verwijderen?
Helaas niet, ik zie alleen de lijst met namen van de mensen die zich hebben ingeschreven
De één is een stylist, de ander knakt gewoon z'n fiets in tweeën
LRTV Swift
LRTV Swift
-1, te ingewikkeld
"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd."
http://img689.imageshack.us/img689/6228/img2526e.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img689.imageshack.us/img689/6228/img2526e.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
inmiddels al 23 deelnemers trouwens
gaat lekker
gaat lekker
De één is een stylist, de ander knakt gewoon z'n fiets in tweeën
LRTV Swift
LRTV Swift
-
- Forum-lid
Als het goed is sta ik er ook weer bij ![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Kijken of ik mijn top 10 plek kan handhaven.
![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Kijken of ik mijn top 10 plek kan handhaven.
Natuurlijk doe ik weer mee...
Weet alleen niet of ik mijn derde plek van vorig jaar kan behouden.
Weet alleen niet of ik mijn derde plek van vorig jaar kan behouden.