Wat een gejank zeg.....dat meneer/mevrouw Sunny problemen heeft met de aandacht die Armstrong krijgt is kennelijk vooral het probleem van de TS zelf...
Je hoeft het niet te lezen.........!!
Sommige sporters overstijgen de sport zelf...LA is daar een voorbeeld van, en het zijn vooral de media die er bovenop duiken en van gekkigheid niet weten wat ze over LA moeten schrijven.
Nieuwe vriendinnen, kinderen, gekleurde fietsen, journalisten die boeken over hem schrijven, Hinault die wat roept, Twitteren, twatteren, het zal mij allemaal een worst wezen.
Ik heb verstand genoeg om zelf te bepalen wat ik interessant vind en wat ik wel en niet lees.
Er is vraag naar, de verhalen verkopen, en dus wordt er over hem en zijn randzaken geschreven, BASTA!
Afdwingen bij redactie fiets
Zeg Sunny, trek je actie deze zomer maar door naar de gehele sportmedia zodra de tour weer van start gaat.
Wie dan in de middag nog moet werken, ja die zijn er nog, moet s'avonds of zelfs in de nacht met een vergrootglas tussen alle randreportages zoeken naar een fatsoenlijk wedstrijdoverzicht van de dag.
Lance is dus niet het probleem.
Hij maakt slechts handig gebruik van de boulevardmentaliteit ,het platte populisme,dat het tegenwoordige nieuws steeds meer beheerst
En die de meerderheid van de mensen zo graag willen.
Helaas!
Wie dan in de middag nog moet werken, ja die zijn er nog, moet s'avonds of zelfs in de nacht met een vergrootglas tussen alle randreportages zoeken naar een fatsoenlijk wedstrijdoverzicht van de dag.
Lance is dus niet het probleem.
Hij maakt slechts handig gebruik van de boulevardmentaliteit ,het platte populisme,dat het tegenwoordige nieuws steeds meer beheerst
En die de meerderheid van de mensen zo graag willen.
Helaas!
Zij is ook tegen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Sluit schreef:Zijn er toevallig nog liefhebbers om tegen de kernraketten te demonsteren?
Nee, dat is zooooooo jaren 80
Less is bore
haha, wat een onzin
Ik zit zelf ook niet op foto's van zijn baby te wachten, of op zinloze Tweets. Ook ben ik het eens dat je wel moet zorgen dat je een minimum kwaliteit behoudt, maar om dat nou af te gaan dwingen...
Schrijf dan een goed onderbouwde brief naar de redactie met je mening. Die kunnen ze dan plaatsen. Ik denk dat je dan een veel constructievere bijdrage levert.
Het zal vanzelf minder worden met de heisa. Waarschijnlijk al na de 4de etappe (39km tijdrit) en anders na de 9de (na 3 bergritten). Dan is duidelijk dat Armstrong op zn best rond de 10de stek kan rijden
edit:
4de etappe is een ploegentijdrit, daar zal Armstrong natuurlijk alleen maar voordeel hebben doordat Astana sterk is, en dit jaar de werkelijke verschillen tellen. Dus wat dat betreft zal de gekte misschien eerst pieken zelfs, aangezien Armstrong dan goed geklasseerd kan komen te staan
na de bergen is het toch echt waterdragen geworden voor Contador, als je het mij vraagt
Ik zit zelf ook niet op foto's van zijn baby te wachten, of op zinloze Tweets. Ook ben ik het eens dat je wel moet zorgen dat je een minimum kwaliteit behoudt, maar om dat nou af te gaan dwingen...
Schrijf dan een goed onderbouwde brief naar de redactie met je mening. Die kunnen ze dan plaatsen. Ik denk dat je dan een veel constructievere bijdrage levert.
Het zal vanzelf minder worden met de heisa. Waarschijnlijk al na de 4de etappe (39km tijdrit) en anders na de 9de (na 3 bergritten). Dan is duidelijk dat Armstrong op zn best rond de 10de stek kan rijden
edit:
4de etappe is een ploegentijdrit, daar zal Armstrong natuurlijk alleen maar voordeel hebben doordat Astana sterk is, en dit jaar de werkelijke verschillen tellen. Dus wat dat betreft zal de gekte misschien eerst pieken zelfs, aangezien Armstrong dan goed geklasseerd kan komen te staan
na de bergen is het toch echt waterdragen geworden voor Contador, als je het mij vraagt
Sinds specifieke berichten over Lance een te hoog Story gehalte hebben gekregen, lees ik ze gewoon niet meer. Betwijfel of ik veel mis. Ze hoeven die berichten van mij niet weg te laten. Er zijn mensen die hier in blijkbaar geinteressert zijn.
Zag wel af en toe de naam Lance Amstrong in Giro resultaten (niet overdienstelijk overigens....).
Kortom, gewoon negeren als het je niet meer intereseert. Valt prima mee te leven zo.
Zag wel af en toe de naam Lance Amstrong in Giro resultaten (niet overdienstelijk overigens....).
Kortom, gewoon negeren als het je niet meer intereseert. Valt prima mee te leven zo.