tour de haute veluwe
- Mikey Mike
- Forum-lid
Acte de présence op de 115.
Vandaag de 115km versie gereden. Route op zich mooi, wel wat fantasieloos langs de N wegen van Ede-Otterlo-Hoenderloo. Op de Posbank klimmetjes liepen de beentjes rap vol, nog wat keren en draaien rondom Doorwerth en het zat er al weer op. Een lekker koud biertje was niet voorradig dus na een cassis en een snicker was het aftaaien.
En na 80 km vond je dat gezapige vrouwentempo wel weer genoeg en heb je haar achtergelaten?rob74 schreef:Net weer thuis na de rouet van 150 km te hebben gedaan. De eeste 80 km in het zog van de wereldkampioene gereden. Marianne Vos deed ook mee
Nee,
het tempo lag op zo'n 36 kmh. Dat is niet echt gezapig en na 80 km reedt Marianne rechtdoor waar het parkoers rechtsaf ging. Ik heb toen gewoon de pijlen gevolgd. Vrouwen en kaartlezen,..... het aloude gezegde.
het tempo lag op zo'n 36 kmh. Dat is niet echt gezapig en na 80 km reedt Marianne rechtdoor waar het parkoers rechtsaf ging. Ik heb toen gewoon de pijlen gevolgd. Vrouwen en kaartlezen,..... het aloude gezegde.
Live fast; die young. mijn blog
- daniel1975
- Forum-lid HC
Lol @ rob
Route is idd niet heel spectaculair. Heb hem 1x eerder gereden, maar dan zijn er leukere in die omgeving imho.
Route is idd niet heel spectaculair. Heb hem 1x eerder gereden, maar dan zijn er leukere in die omgeving imho.
Less is bore
-
- Forum-lid
Ik heb denk ik deze tocht gepasseerd rondom de Italiaanse weg. Zag wat pijlen hangen op een stukje van mijn route. Heel even over gedacht om deze te rijden maar in dit gebied heb ik altijd het gevoel dat ik net zo goed zelf een route kan rijden want ik ken het terrein prima en dan voegt een organisatie doorgaans niet zoveel toe.
Was het druk? Ik kwam namelijk niet zoveel rijders tegen die mee leken te doen. Maar ik moet er bij zeggen dat ik vrij laat ben gaan fietsen dus misschien was het gros al voorbij.
Was het druk? Ik kwam namelijk niet zoveel rijders tegen die mee leken te doen. Maar ik moet er bij zeggen dat ik vrij laat ben gaan fietsen dus misschien was het gros al voorbij.
Ik ben ook iets voor 10u gestart voor de langste afstand, was inderdaad niet druk. Een heel verschil met vorige week Veenendaal - Veenendaal.
Gisteren ook gefietst (150 KM). Ik vond het een erg mooie tocht door een schitterend gebied waar ik nog nooit gefietst had. Met 31 aan het uur ook behoorlijk doorgevlogen. Italiaanse weg was de pijp wel behoorlijk leeg .. dus dat was nog even harken Volgend jaar weer !!