Effe lunchen in Antwerpen
Het lijkt mij heel aardig weer eens een heen en weertje naar Antwerpen. Vooral als het groepje enige omvang heeft.
Ik heb doorgaans geen zware verplichtingen op de zondag. Alleen de 7e juni komt mij niet handig uit.
Ik ben er vanaf 21 mai klaar voor. Doodgaan doe ik toch wel ergens op de terugweg hoop ik maar...
Jos
Ik heb doorgaans geen zware verplichtingen op de zondag. Alleen de 7e juni komt mij niet handig uit.
Ik ben er vanaf 21 mai klaar voor. Doodgaan doe ik toch wel ergens op de terugweg hoop ik maar...
Jos
[quote="GastheerG"]Voor mij zijn alle vier de genoemde data erg lastig maar vind het wel een erg leuk plan!
[/quote]
Sluit ik me volledig bij aan.
Als er een datum bekend word, zie ik wel of het me uitkomt:
mei / juni wordt al erg lastig, dan heb ik al wat fietstochtjes gepland staan in Belgie, Frankrijk en Italie... Met geluk in een tussendoor 'vrij' weekend.
[/quote]
Sluit ik me volledig bij aan.
Als er een datum bekend word, zie ik wel of het me uitkomt:
mei / juni wordt al erg lastig, dan heb ik al wat fietstochtjes gepland staan in Belgie, Frankrijk en Italie... Met geluk in een tussendoor 'vrij' weekend.
-
- Forum-lid HC
Gaan we volgende week nog een broodje eten???
-
- Forum-lid
Sorry, japie carbon, heb het nogal druk dus je berichtje niet gezien. Ik stel voor dit ritje of de 28e juni of eind augustus te doen.
En ehh het is nog steeds mogelijk je aan te melden voor de 28e .
En ehh het is nog steeds mogelijk je aan te melden voor de 28e .
Hoi,
Waar gaan jullie ergens een broodje eten in Antwerpen ?
Ik woon namenlijk vlakbij Antwerpen en zou graag een stukje met jullie terugrijden.
Laat maar iets horen
Groetjes
Ps: Het centrum van Antwerpen is niet echt koersfietsvriendelijk hoor
Waar gaan jullie ergens een broodje eten in Antwerpen ?
Ik woon namenlijk vlakbij Antwerpen en zou graag een stukje met jullie terugrijden.
Laat maar iets horen
Groetjes
Ps: Het centrum van Antwerpen is niet echt koersfietsvriendelijk hoor
-
- Forum-lid
[quote="nimp"]Hoi,
Ps: Het centrum van Antwerpen is niet echt koersfietsvriendelijk hoor [/quote]
Dat weet ik, we hebben dit een tijd terug ook eens gedaan. Antwerpen binnenrijden was *rampzalig* zeer smalle fietspaadjes kronkelend tussen parkeerplaatsen door, stoepje op-stoepje af, we zijn maar gewoon op de baan gaan fietsen. Zie het maar als een uitdaging .
[quote="GastheerG"]We zullen toch wel gewoon naar het Schipperskwartier gaan:D[/quote]
Mocht iemand energie over hebben .
Dit keer wil ik het proberen via de havens, langs de Scheldelaan schijnt een fietsroute te lopen, we komen dus uit langs de Schelde en kunnen van daar een leuk tentje in duiken. Vorige keer zaten we langs de Schelde op een terras (Jos, weet jij de naam nog?) met salade, pasta, brood. Jummie!
De routes (wijzigingen voorbehouden)
Heen:
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=copgqhkzjporvqbc
Terug:
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=aouiztugsiregkzk
Ik hou me aanbevolen voor suggesties, zowel qua routes als qua lunchgelegenheid.
Ps: Het centrum van Antwerpen is niet echt koersfietsvriendelijk hoor [/quote]
Dat weet ik, we hebben dit een tijd terug ook eens gedaan. Antwerpen binnenrijden was *rampzalig* zeer smalle fietspaadjes kronkelend tussen parkeerplaatsen door, stoepje op-stoepje af, we zijn maar gewoon op de baan gaan fietsen. Zie het maar als een uitdaging .
[quote="GastheerG"]We zullen toch wel gewoon naar het Schipperskwartier gaan:D[/quote]
Mocht iemand energie over hebben .
Dit keer wil ik het proberen via de havens, langs de Scheldelaan schijnt een fietsroute te lopen, we komen dus uit langs de Schelde en kunnen van daar een leuk tentje in duiken. Vorige keer zaten we langs de Schelde op een terras (Jos, weet jij de naam nog?) met salade, pasta, brood. Jummie!
De routes (wijzigingen voorbehouden)
Heen:
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=copgqhkzjporvqbc
Terug:
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=aouiztugsiregkzk
Ik hou me aanbevolen voor suggesties, zowel qua routes als qua lunchgelegenheid.
-
- Forum-lid HC
28 juni zit ik in frankijk, dit was mijn laatste kans voor een mooi ritje. Wanneer jullie in aug. gaan ga ik misschien wel mee.