body schreef:
Zo goed is die Cannondale maar
Ik geloof je meteen, maar ik betwijfel of de TS na drie maanden zijn fiets al weer wil inruilen.
Fiets Magazine nr. 12-2024 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
-Divo- schreef:Iemand die claimt dat druk in banden niets met comfort van doen heeft zou ik sowieso niet serieus nemen.
Bedankt voor het geven van de serieuze stempel.
Toch mag ik uit eigen ervaring spreken. Jammer dat je gelijk zo moet reageren maar goed dat zegt al weer iets over de persoon zelf
Scepticus schreef:Andere wielen zou ik niet doen, aero wielen met weinig spaken zijn vertically juist more compliant dan wielen met platte velgen en veel spaken.
Ja echt. Leesvoeder.
Stillekracht schreef:Stalen frame
eric69 schreef:Wil je echt een stuk comfort erbij hebben, dan kan ik je uit eigen ervaring vertellen, stap over op tubes (veloflex criterium of carbon). Voor mij ging er toen een wereld open.
Ik reed op dat moment een principia ellipse sx in maatje 53, en dit frame staat toch wel bekend als het niet meest comfortabele....
Tubes (van de goede soort) zijn gewoon een genot, maar goed iedereen heeft zo zijn voorkeur.
In ieder geval misschien het overwegen waard....
Succes ermee!