[quote="Rodrick"]... De column van Maurits hebben we helaas niet meer aan kunnen passen. Onze deadline was voor het overlijden van Martin Bril (en de komst van het goede weer)[/quote]
Nou ja, zo erg is dat toch allemaal niet? Het was immers geen column over Martin Bril zelf. Zijn naam werd slechts in één zinnetje genoemd. En zoals gezegd, stond er (geheel toevallig) vermeld dat de column eind maart al ingeklopt was...
Fiets Mei
- daniel1975
- Forum-lid HC
[quote="Titanium"]
Zal ik doen Roderick! Ik plaats nu eenmaal het liefst digitale meningen.
[/quote]
Een digitale mening kan toch ook genuanceerd zijn?
Zal ik doen Roderick! Ik plaats nu eenmaal het liefst digitale meningen.
[/quote]
Een digitale mening kan toch ook genuanceerd zijn?
Less is bore
[quote="Buzz"][quote="Rodrick"]... De column van Maurits hebben we helaas niet meer aan kunnen passen. Onze deadline was voor het overlijden van Martin Bril (en de komst van het goede weer)[/quote]
Nou ja, zo erg is dat toch allemaal niet? Het was immers geen column over Martin Bril zelf. Zijn naam werd slechts in één zinnetje genoemd. En zoals gezegd, stond er (geheel toevallig) vermeld dat de column eind maart al ingeklopt was...
[/quote]
Oh nee, zeker geen ramp. Meer dat je kan verwachten dat als je column begin mei in het blad komt te staan er inmiddels enkele mooie april-dagen zijn geweest en daarmee de column weinig actueel.
[/quote]
Oh nee, zeker geen ramp. Meer dat je kan verwachten dat als je column begin mei in het blad komt te staan er inmiddels enkele mooie april-dagen zijn geweest en daarmee de column weinig actueel.
Ach wat maakt het ook uit dat die column al wat eerder geschreven is? Het gaat om het gevoel dat erbij komt kijken, ook al is Martin helaas overleden, in gedachte kondigt hij gewoon rokjesdag toch aan voor degenen die het willen horen?
Hetzelfde geldt voor de eerste keer op de nieuwe fiets, wachten op een streepje goed weer... Ik denk dat er genoeg mensen in hetzelfde schuitje hebben gezeten deze lente, ik inclusief.
Gaaf trouwens om mijn eigen "Robuuste Racer" in Italië vs. Frankrijk te zien staan, laat de klassiekers maar komen!!
Hetzelfde geldt voor de eerste keer op de nieuwe fiets, wachten op een streepje goed weer... Ik denk dat er genoeg mensen in hetzelfde schuitje hebben gezeten deze lente, ik inclusief.
Gaaf trouwens om mijn eigen "Robuuste Racer" in Italië vs. Frankrijk te zien staan, laat de klassiekers maar komen!!
Leuk artikel over Belgische en Nederlandse fiets industrie/handel. Vandaag is bekend geworden dat Vredestein Banden is overgenomen door het Indiase Apollo Tyres Ltd. In artikel (www.nu.nl) stond ook dat Vredestein in handen was van het Russische Amtel-Vredestein bv. Dacht dat Vredestein nog steeds Nederlands was, los van het feit waar ze de spullen laten maken. Beetje verwarrend allemaal.
-
- Forum-lid
[quote="Frigo"]Leuk artikel over Engelse-deelnemers aan de Ronde van Vlaanderen; heb hem dit jaar zelf ook gereden en ben er verschillende tegengekomen. Vooral de foto's in zwart/wit zijn fraai, geeft een mooi sfeerbeeld en laat nog wat aan de verbeelding over.[/quote]
De editie van Mei lag toen ik thuiskwam van de klassiekerweek bij mij in de bus ter kennismaking met het nieuwe uiterlijk van het blad als oud abonnee. En hoewel het inmiddels niet meer het meest recente nummer is wilde ik dit stukje toch nog even naar voren halen.
Heel leuk om op zo'n manier een toeristentocht te verslaan. Ik heb in Vlaanderen ook wel eens fietsers uit Spanje, Engeland of nog verderweg zien rijden en dan vraag je je toch wel eens af of ze weten waar ze aan beginnen. Nou, kennelijk niet dus maar ze genieten er wel met volle teugen van. Jullie kunnen ze zo te lezen met Parijs-Roubaix wellicht nog een keer volgen!
De editie van Mei lag toen ik thuiskwam van de klassiekerweek bij mij in de bus ter kennismaking met het nieuwe uiterlijk van het blad als oud abonnee. En hoewel het inmiddels niet meer het meest recente nummer is wilde ik dit stukje toch nog even naar voren halen.
Heel leuk om op zo'n manier een toeristentocht te verslaan. Ik heb in Vlaanderen ook wel eens fietsers uit Spanje, Engeland of nog verderweg zien rijden en dan vraag je je toch wel eens af of ze weten waar ze aan beginnen. Nou, kennelijk niet dus maar ze genieten er wel met volle teugen van. Jullie kunnen ze zo te lezen met Parijs-Roubaix wellicht nog een keer volgen!