het gaat om de kwaliteit van de training.. al train je 28 keer per week..
ik fiets zelf ook maar 3-4x intensief per week, met die training fiets ik gerust heel wat mannen eruit die dagelijks op de fiets zitten..
btw. dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik de rest van de dagen niets doe.
@ Driessen,
lekker bij fietsclubje of wielervereniging gaan.. daar zijn voldoende mensen die vanalles weten over training en wedstrijden..
En als je wedstrijden wil rijden hoeft dat natuurlijk niet op topniveau. Met 2-3 keer per week gevarieerd fietsen kun je best wel in het peleton mee komen.
@ Quarante,
Al die moeite en dan nog in de middenmoot blijven? Er is niets mis met chips hoor, als je er maar niet teveel van eet
Je moet begrijpen dat ieder zijn eigen ambitities heeft, maar koester die van jou vooral!
Nieuweling & Training
-
- Forum-lid
Dat heeft voornamelijk te maken met de plek handhaven, daarvoor moet je gewoon ervaring opdoen. Vooraan komen en vooral vooraan blijven vind ik nog lastig. Ook iets wat je moet leren...
18de worden op 1 minuut van de winnaar is stukken beter dan 20ste op 2 minuten van de winnaar terwijl het maar 2 plaatsen scheelt in de uitslag
(maar ik snap wat je bedoelt:p)
18de worden op 1 minuut van de winnaar is stukken beter dan 20ste op 2 minuten van de winnaar terwijl het maar 2 plaatsen scheelt in de uitslag
(maar ik snap wat je bedoelt:p)
-
- Forum-lid
- Contact
pfff velen van jullie zeveren toch wel ze... Ik ben 2e jaars junior en ik train zeker niet 5 keer per week!!!
Ik zal m'n normale weekje is zeggen:
Maandag uurtje losrijden
Dinsdag NIks
Woensdag: ongeveer 4u training
Donderdag: Meestal niks
Vrijdag : losrijden
Zaterdag: Koers en losrijden
ZOndag: koers
En een van de belangrijkste dingen als wielrenner is rusten!!! Recuperatie hoort bij de sport en mag je niet verwaarlozen!!!
Maandag uurtje losrijden
Dinsdag NIks
En een van de belangrijkste dingen als wielrenner is rusten!!! Recuperatie hoort bij de sport en mag je niet verwaarlozen!!!
I don\'t dream my life, I live my dreams!
http://www.freewebs.com/ward_theuns" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.freewebs.com/ward_theuns" onclick="window.open(this.href);return false;
Il cavalinno schreef:pfff velen van jullie zeveren toch wel ze... Ik ben 2e jaars junior en ik train zeker niet 5 keer per week!!!
Maandag uurtje losrijden
Dinsdag NIks
Maandag, Woensdag, Vrijdag, Zaterdag en Zondag = 5
Je zegt op donderdag: meestal niks, dus soms wel. Dan kom ik toch echt uit op 5 of 6 :p.
Maar iedereen is anders en inderdaad heeft de een meer herstel of training nodig dan de ander.
-
- Forum-lid
- Contact
@ quarante: kzeg wel da da een trainingsweek is als t goe loopt hé...
Meestal heb ik ook geen 2 wedstrijden op een week e... en is t alleen de zondag...
Het losrijden maandag valt ook meestal wel weg.
De schoolgaande jeugd moet zich gewoon aanpassen aan hoeveel werk hij op school heeft hé...
Maar de dagen dat ik vind dat ik echt train is eigenlijk alleen woensdag namiddag... de rest is gewoon losrijden of koersen(en dat zie ik niet echt als training)...
Ik vind gewoon dat bij je bij de jeugd nog niet zoveel moet trainen... Als er talent inzit komt dat automatisch wel boven, en dan kan je nog genoeg trainen als je ouder bent...
Meestal heb ik ook geen 2 wedstrijden op een week e... en is t alleen de zondag...
Het losrijden maandag valt ook meestal wel weg.
De schoolgaande jeugd moet zich gewoon aanpassen aan hoeveel werk hij op school heeft hé...
Maar de dagen dat ik vind dat ik echt train is eigenlijk alleen woensdag namiddag... de rest is gewoon losrijden of koersen(en dat zie ik niet echt als training)...
Ik vind gewoon dat bij je bij de jeugd nog niet zoveel moet trainen... Als er talent inzit komt dat automatisch wel boven, en dan kan je nog genoeg trainen als je ouder bent...
I don\'t dream my life, I live my dreams!