Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Omloop van de Braakman

vinokourov
Forum-lid
Berichten: 288
Lid geworden op: 04 aug 2006 23:00

vinokourov 02 apr 2011 22:25

Ja santé goeienavond.

Spaakbreuk, opgehouden door een valpartij, lekke band, waaiers vanaf de eerste kilometers. Tkon niet op vandaag.

Koers was door de pech na 70kilometers afgelopen voor mij. Net als 120 andere renners......
Pff, jullie nederlanders kennen wat van waaiers. Nog niet veel meegemaakt!

stefan
Forum-lid
Berichten: 974
Lid geworden op: 06 nov 2004 15:37

stefan 03 apr 2011 12:35

Ik zat er niet ver naast met mijn voorspelling die ik in de derde post plaatste. Roy van Heeswijk werd in een milimeter sprint 4de. De plaatsen 2,3 en 4 scheelde maar echt weinig.

1. Bram De Kort WV De Jonge Renner 04:18:24
2. Tim Nederlof Team Rojo - Specialized 00:36
3. Geert Van Der Weijst TWC Het Snelle Wiel zt.
4. Roy Van Heeswijk ZZPR.nl-Merida-ProLease zt.

Het viel me al op dat er eigenlijk vrijwel geen enkele Belg in de uitslag stond. :D
Ik heb gisteren verschillende Belgen horen zeggen: Nu snap ik waarom die Hollanders allemaal naar ons komen...
Er waren er ook veel van geschrokken dat het hier in Nederland vanaf km 1 al koers is. Dat hadden de meeste niet verwacht waardoor ze eigenlijk direct moesten achtervolgen en dan ben (vooral in dit soort wedstrijden) eigenlijk al kansloos.

Ik had bij mijn club aangegeven dat ik liever reserve wilde zijn omdat ik eigenlijk niet zoveel zin had in deze wedstrijd. Maar er raakte iemand geblesseerd deze week zodat ik alsnog kon komen opdraven.

Voor mij hield het na 65km ook wel op. Ik zat ook achter de valpartij net na de neutralisatie. Het was daarna al meteen in stukken geslagen. Ik stond al achteraan bij de start en ik kon wel via het fietspad in de neutralisatie naar voren rijden (zoals zovele deden) maar ik had eigenlijk geen zin in een boete van €50,- Dus dat had ik toch maar niet gedaan.

Plaats reactie