Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

beginner racefiets

-divo-
Forum-lid

-divo- 02 mei 2009 17:53

xavito schreef:is dit een goede fiets?

http://www.marktplaats.nl/index.blablah

Waarom dit topic kapen? Je vraag hoort hier niet erg thuis is het wel?

En een goede fiets in relatie tot wat?
Je kunt helemaal niet uit de advertentie opmaken hoe versleten de fiets en onderdelen zijn. Bij carbonframes is het soms moeilijk te zien of er schade is door een valpartij.
Wie of wat jij bent: je leeftijd , maten en budget, gebruik en eisen voor een fiets zou een beter uitgangspunt geven voor advies voor het maken van een verantwoorde keuze.

japiecarbon
Forum-lid HC

japiecarbon 02 mei 2009 18:43

Bij carbon frames is het juist wel heel goed te zien wanneer ze beschadigd zijn door een val.

plantagenet
Forum-lid

Gebruikersavatar plantagenet 04 mei 2009 01:59

Just to know...
Ik rijd sinds een jaar op een Cube Peloton 2008 (shimano 105 groep) en die bevalt me uitstekend. Wel leuk om te zien dat de kleur-stelling van het frame van 'mijn Cube' gelijk is aan de Attempt van 2009 (zwart met rood/wit accenten).

Moet wel zeggen dat die Moser er ook wel heel strak uitziet....
Weer of geen weer....één van twee is er altijd

fizik
Forum-lid

fizik 04 mei 2009 10:47

-Divo- schreef:
xavito schreef:is dit een goede fiets?

http://www.marktplaats.nl/index.blablah

Waarom dit topic kapen? Je vraag hoort hier niet erg thuis is het wel?

En een goede fiets in relatie tot wat?
Je kunt helemaal niet uit de advertentie opmaken hoe versleten de fiets en onderdelen zijn. Bij carbonframes is het soms moeilijk te zien of er schade is door een valpartij.
Wie of wat jij bent: je leeftijd , maten en budget, gebruik en eisen voor een fiets zou een beter uitgangspunt geven voor advies voor het maken van een verantwoorde keuze.

Lijkt me een aardig gebruikt beestje. Ga gewoon eens kijken. Als hij er goed uitziet kun je hem voor de vraagprijs meenemen.

Plaats reactie