Pagina 2 van 2

Geplaatst: 28 apr 2009 22:23
door voske
Ik heb ook de spinder en doe daar geen aparte doek tussen. Het rubber in de klemmen beschadigd helemaal niets. voor de volledigheid, bij mij gaat het om een trek 5200, carbon frame dus

Geplaatst: 29 apr 2009 00:34
door fizik
Dat klinkt goed. Die crankbevestiging was ik nooit zo dol op. De Spinder is geweldig. Gewoon weer gaan gebruiken dus.

Geplaatst: 29 apr 2009 00:57
door rene1
Ik heb na veel lezen ook gekozen voor een alu spinder voor 3 fietsen. Mijn Carbonnen Storck durf ik er wel op te plaatsen hoor. Ik klem hem aan de zadelpen vast zonder extra padding.

Geplaatst: 06 nov 2010 19:33
door joost21
Als je geinteresseerd bent in nieuwe techniek op dit gebied: http://www.surveymonkey.com/s/K6FYQYD
Er wordt geinvetariseerd wat de problemen zijn rond huidige fietsendragers, o.a. het niet passen van veel fietsen, en je komt te weten wat de nieuwste ontwikkelingen zijn die nog op de markt moeten komen.

Geplaatst: 07 nov 2010 22:11
door gijs01
Ik vervoer de carbonfiets bij voorkeur in de auto, meestal door de beide wielen eruit te halen. Alleen bij lange ritten met vakantie kan dat niet. Ik ga op vakantie met een karretje. Ik heb daar een thule-drager met bevestiging aan de voorvork gekocht. Dat werkt goed al heb ik wel een vliegenvanger op het oog.

Als ik de fiets achterop zou zetten dan zette ik hem bij voorkeur vast aan het zadel of de zadelpen want als die stuk gaan dan is het eenvoudig te vervangen. Die twinny load moet dat kunnen. als je tochop het frame bevestigt dan zou ik een doekje er tussen doen en de knijper heel licht aandraaien, niet teveel kracht zetten

Het beste is natuurlijk een grote auto, mijn volgende kar wordt de Skoda Superb Combi, daar kun je j e fiets aardig in vervoeren....