Bontrager rxl schoenen
-
- Forum-lid
Grt. Zapp
-
- Forum-lid
Heb deze schoen sinds vorige week ( bij 12go gekocht), heb er nu drie keer mee gereden en moet zeggen heb er nog geen slechte ervaring mee tijdens het fietsen. Met mijn sidi's heb ik altijd tijdens het fietsen dat ik ze iets losser moet zetten, maar bij de Bontrager een maal aan hoef ik er ook niet meer aan te komen totdat ze uit gaan.
Cube Aerial / Cube XMS / Cube SL Road race
Zijn ze te gebruiken met de gele SHIMANO SPD-SL schoenplaatjes?
Op 12gotrading staat : 3 gaats Look zool. Ik vraag maar even voor de zekerheid voordat ik dadelijk een onbruikbaar paar schoenen koop.
Ik neem aan dat ze gewoon compatibel zijn met de SPD SL plaatjes?
Op 12gotrading staat : 3 gaats Look zool. Ik vraag maar even voor de zekerheid voordat ik dadelijk een onbruikbaar paar schoenen koop.
Quarante schreef:Zijn ze te gebruiken met de gele SHIMANO SPD-SL schoenplaatjes?
Look en SPD-SL gebruiken zelfde gaatjes. Mijn FM was vanavond nog die gele plaatjes aan het monteren op zo'n Bontrager schoen.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
underworld schreef:Heb deze schoen sinds vorige week ( bij 12go gekocht), heb er nu drie keer mee gereden en moet zeggen heb er nog geen slechte ervaring mee tijdens het fietsen. Met mijn sidi's heb ik altijd tijdens het fietsen dat ik ze iets losser moet zetten, maar bij de Bontrager een maal aan hoef ik er ook niet meer aan te komen totdat ze uit gaan.
Weet jij of ze daar de witte versie van mtb en wegmodellen in de courante maten op stock hebben?
-
- Forum-lid
moet je gewoon even een mailtje sturen heb ik ook gedaan. maar de wegmodellen hebben ze bijna allemaal opvoorraad.
Cube Aerial / Cube XMS / Cube SL Road race
-
- Forum-lid
Ik heb deze schoenen ook aangehad. zaten echt wel goed. 1 ding twijfel ik.. Als ik ze aanhad, en ik spande het riempje aan, dan moest ik het helemaal toetrekken tot ik er vast inzat. :s
-
- Forum-lid
En is dit bij bontrager mogelijk ? xd