Over de wielersport en zijn beoefenaars.

milaan sanremo

Supergrover
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Supergrover 21 mar 2009 19:24

Berto schreef:
SuperGrover1 schreef:
Berto schreef:

Heb helaas niks kunnen zien helaas. Zit in Cambodja, maar heb dankzij mijn vriendin via de skype de laatste 40 km kunnen volgen door het tv commentaar te beluisteren. De rest inderdaad ver achter. Er komen geen andere prominente spinsters aan te pas zeg! Duurde wel lang voordat mij werd verteld dat het toch echt Cavendish is die met een mm wint . Niet dat er iets af te dingen valt op de overwinning van Cavendish, in tegendeel! Maar ik had het Haussler heel erg gegund! Verder mag toch wel gezegd worden dat Kroon goed werk heeft verricht!

kon je via de NOS Website niks zien???

Die hebben geen rechten om in Cambodja via internet wedstrijden uit te zenden. We hebben zelfs geprobeerd om een webcam op de tv te richten maar dan was het net of je naar een onnavolgbaar stripverhaal zat te kijken!

hahahaha, je had dus al eea geprobeerd.
als het goed is moet het ook via NOS op je mobiel kunnen kijken maar dat zal wel een kostbare zaak worden...
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

composite
Forum-lid

composite 21 mar 2009 22:42

Haussler en Cavendish zijn niet echt aan elkaar gewaagd. Ik bedoel de enige kans die Haussler had was om vroeg aan te gaan en een gaatje te slaan (zoals hij nu probeerde). In een reguliere massa-sprint wordt Haussler er door de echte sprinters er aan alle kanten opgelegd. Petachi, McEwen, Benatti, Boonen en uiteraard cavendish zijn gewoon sneller als het op een laatste jump aankomt. Daarom wilde hij een massa-sprint vermijden.
Haussler moet het meer hebben van de lange sprints, of bijvoorbeeld sprints berg-op zoals in L-B-L op de AGR....kortom genoeg kansen voor hem nog dit jaar
Gang is alles!!

ericpeters
Forum-lid HC

ericpeters 22 mar 2009 01:15

Berto schreef:
kon je via de NOS Website niks zien???

Die hebben geen rechten om in Cambodja via internet wedstrijden uit te zenden. We hebben zelfs geprobeerd om een webcam op de tv te richten maar dan was het net of je naar een onnavolgbaar stripverhaal zat te kijken!

Koop je maar een slingbox dan kun je alles overal zien als je maar internet hebt aan beide kanten.
Afbeelding

tonydelasnek
Forum-lid

tonydelasnek 22 mar 2009 10:17

Mooie race, maar hebben jullie je ook zo geërgerd aan het camerawerk? Op het moment dat Haussler aanging, zat Cavendish behoorlijk ingesloten. Hoe hij zich daaruit losmaakte en de achtervolging inzette, had ik graag willen zien, maar daar zijn volgens mij geen beelden van gemaakt.

En ik heb ook geen fatsoenlijke fotofinish gezien. Wel een artistiekerige blurfoto die net te laat genomen was.

En dan ook nog eens die Armstrong de hele tijd in beeld...

Maar al met al wel genoten hoor :)

cyclelicious
Forum-lid

cyclelicious 22 mar 2009 11:18

Camerawerk vond ik niet zo heel dramatisch, ik heb "veel" erger gezien van de Italiaanse regie, bijvoorbeeld tijdens de Giro.

Je kon juist zien, dat Cavendish ingesloten zat en zich daaruit knap vrijmaakte en de achtervolging aanging. Wat ik wel met je eens ben, is die fotofinish, dat was echt om te lachen! Maar ja, wat was de topsnelheid eigenlijk waarmee de jongens over de finish kwamen?

Armstrong in beeld? Ik heb h'm niet gezien....:D

Volgens mij ging hij ook behoorlijk stuk op die laatste klim.

rob74
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar rob74 22 mar 2009 13:19

Die foto finish was natuurlijk een lachertje, maar in de herhaling kon je wel goed zien hoe Cavendish zich hieruit losmaakte. Italiaanse regies (en ook Spaanse regies) hebben nogal eens de neiging om 3 of 4 camara shots tegelijk in beeld te brengen. Van mij mogen ze daarmee ophouden. Ik kan toch maar naar een beeld tegelijkertijd kijken en doe dan maar een groot beeld. De beelden van de Cirpessa en de Pogio waar idd maar matigjes.
Live fast; die young. mijn blog

siena
Forum-lid

siena 22 mar 2009 15:43

gisteren dus ook wel een beetje bewijs dat de angst voor Haussler van Rabobank in de Omloop terecht was. Langeveld is een prima renner, maar zo'n spurt...

swissmoped
Forum-lid

swissmoped 23 mar 2009 13:53

Verbaas mij toch wel over het rijden van de Cervelo ploeg, eerste seizoen en dan al gelijk zo van voren zitten (Omloop het Nieuwesblad en Milaan-San Remo).
Knap.

Supergrover
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Supergrover 23 mar 2009 14:04

Swiss Moped schreef:Verbaas mij toch wel over het rijden van de Cervelo ploeg, eerste seizoen en dan al gelijk zo van voren zitten (Omloop het Nieuwesblad en Milaan-San Remo).
Knap.

heet toch Cervelo Test Team??

benieuwd wat ze testen...

;)
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

fsc_87
Forum-lid

fsc_87 23 mar 2009 14:14

Als je ziet over wat voor een renners ze beschikken vind ik het niet raar dat ze vaak van voren zitten.

swissmoped
Forum-lid

swissmoped 23 mar 2009 14:27

FSC_87 schreef:Als je ziet over wat voor een renners ze beschikken vind ik het niet raar dat ze vaak van voren zitten.

Ja maar als je dan bijv. ziet wat er bij de rabobank aan renners zit.........

@Supergrover1: Ja wie weet (lol)

Plaats reactie