Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

Racefiets & zwakke rug : Synapse of Roubaix !?

zweef
Forum-lid

zweef 19 jul 2011 18:28

En? Wat is het geworden?
You should see me go downhill...

martijn78
Forum-lid

martijn78 19 jul 2011 23:34

Ach inderdaad over het uiterlijk van de Roubaix kun je flink discussiëren, weet ook nog altijd niet of ik hem mooi vindt, maar een ding weet ik wel het is een waanzinnig fijne fiets.
Stap er nog elke rit met heel veel plezier op en kom er niet zo gebroken af als mijn andere fiets (wilier).
Nooit klachten en als je de fiets door een goede fietsenmaker gelijk goed laat afstellen dan voel je je echt een met de fiets.

Succes met het maken van de keuze,
Race: Specialized Roubaix
CX: cube cross race sl
TT: Cube Aerium HPA Pro

fransoos
Forum-lid

fransoos 27 jul 2011 22:24

Ik denk dat vandaag het lijstje comfort-fietsen even lang is als het lijstje echte racebakken.
Ik heb zelf om mn rug te ontlasten de synaps genomen (de kakkende hyena met zijn zwalpende knieschijven vond ik maar niks, en de andere modellen kon ik niet kortbij vinden).
Ben super tevreden van die fiets. Een heus plezier en ik hou het er uren op uit terwijl ik op mn alu trekje al rugklachten had na een uur.
En om even een onafhankelijke bron aan te halen. In cyclo-sportieve tijdschriften in Frankrijk (cyclo, topvelo en co) haalt de synaps steevast zeer goede cijfers: bij de betere van de klas.

Plaats reactie