Korte mensen met lange benen, ik ken et . Ben ook 1m74 met binnenbeenlengte van 86,5.
Ik rij zelf met een stuurpen van 100mm, de bovenbuislengte van mij fiets is maar 1 mm langer dan jou Red Bull.
Maar begin zowieso eerst met de positie van je zadel, eens dat juist staat kan je verder gaan. De setback van je zadelpen lijkt me redelijk groot dus kijk eerst of je niet te ver achter je trapas zit, dan is stuurpen vervangen mss al niet meer nodig.
Dit is mss wel een nuttige site voor je => http://www.competitivecyclist.com/za/CC ... ATOR_INTRO
Zithouding, help!
-
- Forum-lid
Stevens SLC Team Ultegra SL
-
- Forum-lid
Kom ik weer met m'n tip, het is vanuit Markelo niet echt naast de deur, maar ik heb goede ervaringen met body2bike in Neerpelt België.
Hebben mij prima op de fiets gezet en een aantal van mijn fietskennissen hebben er ook goede ervaringen mee.
Wat ik begrepen heb komen zelfs profrenners naar hun toe, wanneer het eigen team er niet meer uit komt.
Wellicht het overwegen waard.
Succes in ieder geval met het vinden van de juiste houding. Wanneer ik niet lekker op mijn fiets zit, is bij mij de lol er gauw af iig.
Hebben mij prima op de fiets gezet en een aantal van mijn fietskennissen hebben er ook goede ervaringen mee.
Wat ik begrepen heb komen zelfs profrenners naar hun toe, wanneer het eigen team er niet meer uit komt.
Wellicht het overwegen waard.
Succes in ieder geval met het vinden van de juiste houding. Wanneer ik niet lekker op mijn fiets zit, is bij mij de lol er gauw af iig.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
Met jouw afmetingen zou ik ook zeggen dat je een vrij lange fiets hebt. Ik ben 1.80 met een bbl van 89 en heb een fiets met een bovenbuislengte van 55 cm en een stuurpen van 10 cm. Maar zet eens een fotootje neer hier van de fiets en één met jou op de fiets. Dan kunnen we vast meer zeggen.