Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!
-
tunnis
- Forum-lid
tunnis
20 feb 2009 12:24
RensVDB schreef:Ok bedankt, het is een Sensa lombardia ultimo, ik ben er nu gerust in
OT
Hoe bevalt zo'n Lombardia? De fietsen zien er namelijk goed uit op de site, maar wat nou bv het verschil is tussen de Lombardia, Lombardia Ultimo en de Toscana is mij niet duidelijk.
Heb je ook een foto van je fiets?
-
hamer
- Forum-lid
hamer
20 feb 2009 13:18
andromeda schreef:Ophangen? Ben jij gek!
Ghehe, geweldig!
-
conan
- Forum-lid
conan
10 aug 2009 16:21
Mountainbike dus op zijn kop hangen zie ik.
Was ook van plan om 2 van die Toppeak haken te bestellen.
Had al vaker gehoord dat een mtb met een geveerde vork niet bij zijn voorwiel opgehangen mocht worden (klopt dat eigenlijk?), maar zo kan het dus ook.
-
fizik
- Forum-lid
fizik
10 aug 2009 18:44
Het ophangen zou niet mogen omdat de rubbers dan uitdrogen. Dan moet je zo'n fiets dus maanden laten hangen. Dat laten fietsforummers zich toch niet gebeuren? Ik hang mijn fietsen op zoals het uitkomt.
-
depoldertoerist
- Forum-lid
-
Contact
depoldertoerist
11 aug 2009 19:07
fizik schreef:Dat puntbelastingverhaal is wel interessant als het gaat om bijvoorbeeld fietsdragers, waarbij je iets om de buis klemt. De bovenbuis moet echter het gewicht van de fiets wel kunnen dragen. Dat is toch zeker niet meer dan 9 kilo.
Sinds kort heb ik ook een Carbon fiets. bij de aankoop gevraagd of ik mijn fietsdrager (zo'n V die je op de kogel klemt) kan gebruiken. Daar hangt de fiets dus aan. Kreeg ik vrijwel hetzelfde antwoord.
Aan twee haken ophangen is wat belasten betreft dus geen enkel punt!
BIKE to Work.
Work to Eat. Eat to live.
Live to BIKE