feryn wielerkledij
-
- Forum-lid
Weet niet waar je woont in de provincie Antwerpen maar wellicht is Hopmans in Bergen op Zoom ook een goede optie voor goedkope kleding voor jou.
Voordeel van Hopmans is dat ze ook belgische euro's accepteren.
Voordeel van Hopmans is dat ze ook belgische euro's accepteren.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
jona91 schreef:van eyck sport in geel en aalst maar die vallen wrs wel net buiten de provincie grenzen:)
idd, dat is wat ver, eerder in de buurt van antwerpen-lier-mechelen (woon in Hove)
UninvitedGuest schreef: Voordeel van Hopmans is dat ze ook belgische euro's accepteren.
Het pakketje is niet meer helemaal beschikbaar, en stuk per stuk komen de prijzen toch een stuk hoger uit en is het niet meer de moeite, want mooi is het niet, ach ik laat het maar zo denk ik, wil liever een setje kleding van een profploeg, of anders houd ik het bij de kleding uit de decathlon.
In Nederland zit ook een Feryn-achtige figuur: Boretti. Heb 2 van die pakketten besteld en bevalt goed (alleen de korte broek is slcht (zeem) maar verder goed spul. Je ziet er uit als een wegwerker maar het is warm, kwalitatief OK en (rij veel in het donker) ook nog lekker zichtbaar. zie www.boretti.nl Merk van de kleding trouwens Decca. Voor 195 ben je helamaal aangekleed.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
-
- Forum-lid
- Contact
Je zou ook kunnen kijken voor de kleding van Willems Verandas. Verder heeft Boretti ook kleding voor een leuke prijs.
Mijn Alpe d'HuZes Facebookpagina: Facebook.com/Jordy-van-Baal-fietst-Alpe-Dhuzes-2014. Like & Share!
Fiets jij ook voor het goede doel? Kijk snel hier.
Fiets jij ook voor het goede doel? Kijk snel hier.
-
- Forum-lid
Tip: Passen bij Hopmans en bestellen bij Futurumshop. Ik ben voor de winter een paar winterbroeken gaan kopen bij Hop voor +/- 100€. 's Avonds zag ik ze op Futurum staan voor
80.
Haacht/Primus heeft ook kledij. Is van Bioracer. Maat van mij zweert erbij. En als ik moest kiezen tussen kantelpoorten op menne rug of een van de beste pilsen van het noordelijk halfrond, dan zou ik het wel weten.
80.
Haacht/Primus heeft ook kledij. Is van Bioracer. Maat van mij zweert erbij. En als ik moest kiezen tussen kantelpoorten op menne rug of een van de beste pilsen van het noordelijk halfrond, dan zou ik het wel weten.
Rispel Raspel, De stroper is gevat.