iemand ervaring met de nieuwe continental grand prix
Ik heb geen idee of jij wat gemist hebt, maar dit topic gaat gewoon over de "normale" Grand Prix's en de rijeigenschappen ervan.Rezne schreef:Ik heb even iets gemist denk ik. Wat is er nieuw aan de Conti GP serie?
daltons schreef:op een ander deel van het forum zie je dat deze banden onmogelijk om veel wielen gelegd kunnen worden. op welke velg gebruiken jullie deze band?
De Easton EA50 (ook wel bekend als de Vista's)
Was goed te doen. Strak, maar met behulp van een bandenlichter... floep... erop.
Met wat handigheid en kracht in je duimen krijg je die bandjes overal op, zo was het tenminste met de oude GP's. Dat gepraat over onmogelijke velg/band combi's valt wat mij betreft in dezelfde categorie als discussies over welke potjes onmogelijk open te draaien zijn, Hak of Bonduelle (Hak gaat iets moeilijker).
Rezne schreef:Ik heb even iets gemist denk ik. Wat is er nieuw aan de Conti GP serie?
De oude GP:
http://www.conti.nl/2wheel/gp.htm
(conti nederland heeft de site dus nog niet up-to-date )
De nieuwe GP:
http://www.conti-online.com/generator/w ... ix_en.html
Buiten dat het design erg aangepast is t.o.v. de vorige GP (veel grotere letters op de zijkant, meer in de stijl van GP4000S) en het profiel, is met name de iets toegenomen breedte van 23 naar 24 het meest opvallend.
Deze banden zitten ook standaard onder mijn nieuwe fiets. Testen laat voorlopig nog even op zich wachten tot het weer beter is. Tot die tijd blijft mijn winterfietsje nog in gebruik.
Stevens SCF 2 Ultegra SL / Stevens Vuelta Ultegra SL
gene schreef:Is de nieuwe GP , in tegenstelling met de oude versie, een plooibandje?
Is er zowel in vouwbare als niet vouwbare versie, net als de oude trouwens.
-
- Forum-lid
Ik heb dit bandje op mijne nieuwe fiets staan, qua grip is dit echt wel een aanrader. Of hij hierdoor een hoge rolweerstand heeft ...
Stevens SLC Team Ultegra SL
Ah, hij is dus wel vernieuwd. Ik ben wel een Conti fan. De 4000s is gewoon super en ik kan me maar 1 lek herinneren op 4 setjes.
Nu rijd ik met Armadillo's op de trainingsset om de winter door te komen, maar dat is ook niet alles. Dit is dan weer een leuk alternatief als het de good ol' conti lekbestendigheid heeft.
Nu rijd ik met Armadillo's op de trainingsset om de winter door te komen, maar dat is ook niet alles. Dit is dan weer een leuk alternatief als het de good ol' conti lekbestendigheid heeft.