Lance Armstrong's Trek time trial bike stolen
-
- Forum-lid
wel ongelooflijk stom om dat zwart gele apparaat te jatten....vind het uberhaupt een dom idee om fietsen van profs te jatten...beroof een bank of als je perse fietsen wilt een grote dealer...
tarmac expert sram force
venge pro race sram force 22
BMC TE02 xt/xtr
BMC TE02 xt/xtr
CUBEmeister schreef:wel ongelooflijk stom om dat zwart gele apparaat te jatten....vind het uberhaupt een dom idee om fietsen van profs te jatten...beroof een bank of als je perse fietsen wilt een grote dealer...
Verklaar u nader...
Die kunnen meer lijden zal wel de gedachte zijn. Niet mijn gedachte, laat dat gezegd zijn. Ik hoef Lance z'n TT monstertje niet. Veel te klein.
En er zal wel een markt zijn voor gestolen prof-fietsen, anders gebeurde het niet.
En er zal wel een markt zijn voor gestolen prof-fietsen, anders gebeurde het niet.
-
- Forum-lid
Voor hetzelfde geld zijn het gewoon Meth-gebruikers die wat fietsjes scoren om weer aan hun shit te komen.
MVG
MVG
Nou ja eigenlijk zijn het gouden tijden voor de handel in fietsen. Net een set Bianchi fietsen verkocht en nu een paar Trekjes. Die extra publiciteit helpt ook enorm. Krediet Crisis???? Wat nou!!!
Ride with the wind. Op een Kuota Kharma Evo 2014.
Siemert1971 schreef:Voor hetzelfde geld zijn het gewoon Meth-gebruikers die wat fietsjes scoren om weer aan hun shit te komen.
MVG
dat je op het station komt en er een junk aankomt; "he, fiets kopen? Tientje!" en dat hij dan zo'n TT fiets aan je laat zien
-
- Forum-lid
ingaande op het verklaar u nader,
De fiets van Amstrong is verzekerd, en hij heeft een reservefiets. tot zo ver is het dus geen drama. voor de volgende tijdrit in de ronde van california heeft hij echter geen reserve dus indien hij lek rijdt zal hij op een fiets van iemand anders/normale fiets? verder moeten. het stelen van zo'n soort fiets heeft dus voor de renner wel degelijk gevolgen.
natuurlijk juich ik niet toe dat er uberhaupt dingen gestolen worden, mij is altijd meegegeven dat je met je F%# poten van andermans eigendommen afblijft. alleen als je perse fietsen wilt jatten doe dat dan niet van een prof dat is gewoon iets wat mij stoort...
De fiets van Amstrong is verzekerd, en hij heeft een reservefiets. tot zo ver is het dus geen drama. voor de volgende tijdrit in de ronde van california heeft hij echter geen reserve dus indien hij lek rijdt zal hij op een fiets van iemand anders/normale fiets? verder moeten. het stelen van zo'n soort fiets heeft dus voor de renner wel degelijk gevolgen.
natuurlijk juich ik niet toe dat er uberhaupt dingen gestolen worden, mij is altijd meegegeven dat je met je F%# poten van andermans eigendommen afblijft. alleen als je perse fietsen wilt jatten doe dat dan niet van een prof dat is gewoon iets wat mij stoort...
tarmac expert sram force
BMC TE02 xt/xtr
BMC TE02 xt/xtr
[quote="CUBEmeister"]ingaande op het verklaar u nader,
De fiets van Amstrong is gewoon verzekerd.
"Gewoon"???? Ben benieuwd naar de aangifte en dan naar de reactie van de verzekeringsmaatschappij. Zal wel een ouderwetse touw trekkerij worden. Blijft een laffe daad.
De fiets van Amstrong is gewoon verzekerd.
"Gewoon"???? Ben benieuwd naar de aangifte en dan naar de reactie van de verzekeringsmaatschappij. Zal wel een ouderwetse touw trekkerij worden. Blijft een laffe daad.
-
- Forum-lid
ik zou het 1 en ander overspuiten,en er lekker mee gaan rijden.
maar erg triest natuurlijk mensen die alles jatten,vingertjes 1 voor 1 eraf knippen met een botte snoeischaar.
maar erg triest natuurlijk mensen die alles jatten,vingertjes 1 voor 1 eraf knippen met een botte snoeischaar.
Colnago Olympic Master lovert.
heb dr zin in!.
heb dr zin in!.