[quote="maurice"]Het blijft raar...[/quote]
Versta niet wat er daar raar aan is.
Het gaat hier zeker niet over een profploeg, maar over een ploeg met miniemen, aspiranten, nieuwelingen, juniores, beloften en EZC.
Er zijn een heleboel nieuwe fietsen aangekocht waar de krankstellen moesten worden van aangepast worden, vandaar dat deze kranks nu te koop zijn.
Vandaar ook de mooie en zeker niet te hoge verkoopprijs van deze kranks.
Tevreden met de uitleg ?
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Dura Ace krankstel 7900
[quote="Oldboy"]Ik bied 150,- voor een crank met lengte 175mm[/quote]
t'is hier geen marktplaats. Denk je dat je sowieso kans van slagen hebt als je minder dan de helft van de vraagprijs biedt?
t'is hier geen marktplaats. Denk je dat je sowieso kans van slagen hebt als je minder dan de helft van de vraagprijs biedt?
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd...
[quote="j o r r i t"][quote="Oldboy"]Ik bied 150,- voor een crank met lengte 175mm[/quote]
t'is hier geen marktplaats. Denk je dat je sowieso kans van slagen hebt als je minder dan de helft van de vraagprijs biedt?[/quote]
Who knows?!
t'is hier geen marktplaats. Denk je dat je sowieso kans van slagen hebt als je minder dan de helft van de vraagprijs biedt?[/quote]
Who knows?!
[quote="ab"]http://www.velo-motion.com/advanced_sea ... words=7900[/quote]
Mooie prijs, doen zou ik zeggen
Ik hou me aan mijn prijs, heb geen zin om te gaan opbieden.
Mooie prijs, doen zou ik zeggen
Ik hou me aan mijn prijs, heb geen zin om te gaan opbieden.
- de zwarten
- Forum-lid HC
[quote="D.S."]
Het gaat hier zeker niet over een profploeg, maar over een ploeg met miniemen, aspiranten, nieuwelingen, juniores, beloften en EZC.
Er zijn een heleboel nieuwe fietsen aangekocht waar de krankstellen moesten worden van aangepast worden, vandaar dat deze kranks nu te koop zijn.
[/quote]
Nog niet helemaal... Waarom moeten miniemen/aspiranten/nieuwelingen met Dura-Ace 7900 rijden? Crisis? Nooit van gehoord!
[/quote]
Nog niet helemaal... Waarom moeten miniemen/aspiranten/nieuwelingen met Dura-Ace 7900 rijden? Crisis? Nooit van gehoord!
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®