De beste reden om een nieuwe fiets te kopen
De allerbeste reden om een nieuwe fiets te kopen is natuurlijk als je oude niet meer voldoet. Als niks meer werkt of hij in de kreukels ligt, of het niet meer voldoet aan jouw eisen qua prestatieniveau. Dat was voor mij de reden om in 2007 een nieuwe fiets te kopen. Ik had een stalen Concorde mistral en in de bergen bleek dat de achterkant toch echt te slapn was. Hij begon enorm te zwabberen. Gezien het feit dat we het plan hadden opgevat om in 2008 de Marmotte te rijden, moest er dus iets nieuws komen .
Die reden gaat echter totaal niet op voor de mountainbike die ik onlangs heb opgebouwd. Ik had altijd al de droom een 29er op te bouwen. Op internet kwam ik toen mijn droomframe voor een droomprijs tegen. Die kon ik niet voorbij laten gaan. Bij aanschaf hield ik mezelf voor dat het een lange termijn project zou worden en dat ie pas in de zomer af hoefde te zijn. Maar zoals wel meer van jullie waarschijnlijk hebben: ik kon het toch niet laten hem meteen op te bouwen. Dus wat was dan de reden om een nieuwe mtb op te bouwen? Omdat ik het niet laten kon
Die reden gaat echter totaal niet op voor de mountainbike die ik onlangs heb opgebouwd. Ik had altijd al de droom een 29er op te bouwen. Op internet kwam ik toen mijn droomframe voor een droomprijs tegen. Die kon ik niet voorbij laten gaan. Bij aanschaf hield ik mezelf voor dat het een lange termijn project zou worden en dat ie pas in de zomer af hoefde te zijn. Maar zoals wel meer van jullie waarschijnlijk hebben: ik kon het toch niet laten hem meteen op te bouwen. Dus wat was dan de reden om een nieuwe mtb op te bouwen? Omdat ik het niet laten kon
Pijn is zwakte die het lichaam verlaat...
- Je hebt nu in de winter ook een reden om niet mee te helpen aan huishoudelijke taken (je hebt nu immers een goede winterfiets)
- De dijken in de buurt hebben een nieuw wegdek. Dat rijdt toch veel lekkerder op een nieuwe fiets.
- Je moest toch een nieuw binnenbandje hebben! Doe er dan maar een hele fiets bij.
- Aan je vrouw verklaar je dat de Rabo's ook een nieuwe fiets hebben gekregen, dus waarom jij niet!
Redenen zat hahaaha
- De dijken in de buurt hebben een nieuw wegdek. Dat rijdt toch veel lekkerder op een nieuwe fiets.
- Je moest toch een nieuw binnenbandje hebben! Doe er dan maar een hele fiets bij.
- Aan je vrouw verklaar je dat de Rabo's ook een nieuwe fiets hebben gekregen, dus waarom jij niet!
Redenen zat hahaaha
Ride with the wind. Op een Kuota Kharma Evo 2014.
Lijkt me vrij logisch toch. Wanneer je trouwt in gemeenschap van goederen is het ook haar geld wat je uitgeeft......
Ik weet niet of ik er zo vrolijk van zou worden als mijn vrouw een hobby heeft die duizenden euro's kost. En die ze dan uigeeft zonder overleg..
Overigens ben ik pas 23 en nog lang niet getrouwd, maar kan het me goed inbeelden!
Ik weet niet of ik er zo vrolijk van zou worden als mijn vrouw een hobby heeft die duizenden euro's kost. En die ze dan uigeeft zonder overleg..
Overigens ben ik pas 23 en nog lang niet getrouwd, maar kan het me goed inbeelden!
Democratie is de dictatuur van de meerderheid
-
- Forum-lid HC
Oakley heeft een nieuwe kleur zonnebril.
[quote="ericpeters"]Oakley heeft een nieuwe kleur zonnebril. [/quote]
Stik,...
Die kleur past niet goed bij de kleur van mijn frame.
Dan zit er toch maar een op...........
.....
Stik,...
Die kleur past niet goed bij de kleur van mijn frame.
Dan zit er toch maar een op...........
.....
Live fast; die young. mijn blog