Limburgs Mooiste 13 juni 2009
-
- Forum-lid
Kijk dat zijn handige zaken om te weten, is dat dan gewoon de wassenaarse slag afrijden tot het strand?
ik ga trouwens voor de 100km zwaar. die blijft ook in NL. dus hopelijk overal goede paden. heb gehoord dat de wegen in BE/DE wel eens wat minder kunnen zijn,
ik ga trouwens voor de 100km zwaar. die blijft ook in NL. dus hopelijk overal goede paden. heb gehoord dat de wegen in BE/DE wel eens wat minder kunnen zijn,
moet een mooi fiets jaar gaan worden!
-
- Forum-lid
[quote="verselewel"]Kijk dat zijn handige zaken om te weten, is dat dan gewoon de wassenaarse slag afrijden tot het strand?i[/quote]
Bij het koffiehuis ga je richting strand, na 50 meter rij je de "berg" op.
Succes.
Bij het koffiehuis ga je richting strand, na 50 meter rij je de "berg" op.
Succes.
En anders rij je even door de duinen (wind tegen) of via de 'bollenstreek' (wind mee) richting Bloemendaal... Het Kopje een aantal keer oprijden / knallen is mijn inziens ook heel goed voor de explosiviteit van de benen...
Succes!
Succes!
..::Tinuz::.. a.k.a MdeB | Stevens SLC team: 6,45 kg
-
- Forum-lid
Beste allemaal,
ik wil hier aan mee gaan doen met een groepje vrienden, grotendeels nog ongetraind, dus wordt waarschijnlijk de gele lus van 100 km.
Op de site staat dat deelname sluit op 24 mei, maar heeft iemand enige idee of het al eerder vol zal zitten? Op wat voor termijn raden jullie aan om in te schrijven?
De amstel is bijv. al volgeboekt..
BVD!
ik wil hier aan mee gaan doen met een groepje vrienden, grotendeels nog ongetraind, dus wordt waarschijnlijk de gele lus van 100 km.
Op de site staat dat deelname sluit op 24 mei, maar heeft iemand enige idee of het al eerder vol zal zitten? Op wat voor termijn raden jullie aan om in te schrijven?
De amstel is bijv. al volgeboekt..
BVD!
-
- Forum-lid HC
Nog 600 plaatsen beschikbaar op de 150 km route, volgens de organisatie zijn ze reeds de 10.000 deelnemers gepasseerd.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid
Had het gelezen in de nieuwsbrief ja.
Binnenkort wordt de voorinschrijving ook gesloten.
Binnenkort wordt de voorinschrijving ook gesloten.
Het speldje van vorig jaar pronkt op de hoek van mijn bureau... Ook ik reed 150 km door de regen zonder ook maar 1 keer lek te rijden. Dit jaar een maand later met het zonnetje op de bol...eens zien hoe het dan vergaat!
-
- Forum-lid
[quote="Redalert"]Ik ga ook meedoen, maar zoek nog een verblijf. Voor 3 personen. Wie kan er wat aanraden?
Gr. Redalert[/quote]
Landgoed Overste Hof, dit ligt naast de start, kun je ook nog uitslapen:p
Overstehofweg 14
Landgraaf, 6372 VG
Nederland
Telefoon +31455320032
Gr. Redalert[/quote]
Landgoed Overste Hof, dit ligt naast de start, kun je ook nog uitslapen:p
Overstehofweg 14
Landgraaf, 6372 VG
Nederland
Telefoon +31455320032