Nog geschaatst vandaag?
-
- Forum-lid
Op de roeivijver in Sittard. Ja sorry, wij hebben geen sloten, vaarten e.d.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.. (Queen)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Vandaag geschaatst bij Leidschendam, de Vogelplas. IJs was wel beetje werkijs, maar goed hard en slechts een flinterdun laagje stuifsneeuw erop.
Met een mooi zonnetje en weinig wind weer erg lekker!
Less is bore
[quote="andromeda"]Ja Ankeveen was best betrouwbaar....
http://www.dumpert.nl/mediabase/346911/ ... baar_.html[/quote]
En dat is een oud filmpje van vorig jaar
[quote="Daniel1975"]Vandaag geschaatst bij Leidschendam, de Vogelplas. IJs was wel beetje werkijs, maar goed hard en slechts een flinterdun laagje stuifsneeuw erop.
[/quote]
Wat is Nederland toch mooi in de winter met sneeuw en ijs. Dit meen ik echt. Geweldig.
Mvg, Zorro
http://www.dumpert.nl/mediabase/346911/ ... baar_.html[/quote]
En dat is een oud filmpje van vorig jaar
[quote="Daniel1975"]Vandaag geschaatst bij Leidschendam, de Vogelplas. IJs was wel beetje werkijs, maar goed hard en slechts een flinterdun laagje stuifsneeuw erop.
[/quote]
Wat is Nederland toch mooi in de winter met sneeuw en ijs. Dit meen ik echt. Geweldig.
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid
jaja, vandaag gelderskampioen lange baan geworden. 500m en de 1500m gewonnen en ook nog is het overall klassement
Redbull Pro Team 4000, Dura-Ace, Reynolds, PRO, Selle Italia
Gisteren een paar rondjes geschaatst op de natuurijsbaan van de IJsvogels Angeren.. daarna meteen een promotiefilmpje gemaakt
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nie veel sneeuw daar dan?
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zo, vanmiddag heerlijk 2.5 uur over de Nieuwkoopse Plassen gezworven. Stukje boven Zwammerdam opgestapt, door de rietlanden noordwaarts naar NIeuwkoop, over de grote plas naar Noorden en daar een warme choko genomen in het cafe. Terug weer via de rietlanden en langs de andere kant van de grote plas met een lelijk aangetrokken tegenwind terug naar de auto.
Zulk goed ijs hebben we deze winter nog niet gehad. De sneeuw is gesmolten, uitgevloeid en weer netjs vastgevroren. Zolang het onder nul is kun je er perfect op schaatsen.
Zulk goed ijs hebben we deze winter nog niet gehad. De sneeuw is gesmolten, uitgevloeid en weer netjs vastgevroren. Zolang het onder nul is kun je er perfect op schaatsen.
Less is bore
Ik heb gister meegedaan an de Oude Venen tocht bij Earnewald. Wij waren rond half 10/kwart voor 10 een van de laatsten die nog gewoon kaartjes konden komen (vlak daarna moesten ze eerste bijgemaakt/gehaald worden). Volgens het kaartje was het 40km maar ik hoorde bij de laatste stempel dat het eigenlijk 60km was.
Dit was mijn eerste echte schaatstocht sinds ik in november ben begonnen met schaatsles en het is mij goed bevallen. De sfeer was goed, het ijs redelijk (soms slechte stukken met sneeuw-ijs) en ik ben heel gebleven. De benen waren goed (zijn al die uren fietsen toch ergens goed voor ).
Na deze week ga ik een week op wintersport dus meer tochten zullen er dit seizoen waarschijnlijk niet inzitten, maar mochten ze de komende jaren weer komen dan doe ik mee want ik ben wel van plan door te gaan met schaatslessen
Dit was mijn eerste echte schaatstocht sinds ik in november ben begonnen met schaatsles en het is mij goed bevallen. De sfeer was goed, het ijs redelijk (soms slechte stukken met sneeuw-ijs) en ik ben heel gebleven. De benen waren goed (zijn al die uren fietsen toch ergens goed voor ).
Na deze week ga ik een week op wintersport dus meer tochten zullen er dit seizoen waarschijnlijk niet inzitten, maar mochten ze de komende jaren weer komen dan doe ik mee want ik ben wel van plan door te gaan met schaatslessen