Ik zou proberen gewoon te bestellen, dan zie je vanzelf wel of ze ermee verder gaan.
Is een goede winkel, dus over je geld hoef je je geen zorgen te maken.
Ik had besteld net voor ik de mail krijg met het Specialized verhaal, of dat heeft zich gekruist of ze sturen voor de vorm die mail en verkopen gewoon. Spec. kan toch moeilijk controleren of iets in de winkel verkocht wordt of dat iets opgestuurd wordt.
Specialized webshop
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Amclassic-fan schreef:Maar medewerkers van Specialized kunnen natuurlijk wel heel makkelijk controleren of ze nog spul naar het vaste land toe opsturen. Gewoon even een bestelling plaatsen.
En ook dat doen ze idd. Net als het checken van fora of er nog ergens gehandeld word in S.
@ Rezne. Die schoentjes zijn fijn:D. Heb er nu een paar keer mee op de rollen gezeten en eerste indruk is (y) oke.
En merk je ook dat je 25 watt meer trapt door de zool
? Gebruik je nog iets van die wedges? En tot slot: krijg je ook een setje zolen naar keus erbij of moet je die los kopen?
Opvallend wel dat ik dezelfde maat nodig heb als mn Sidi's. Sidi's zouden over het algemeen toch kleiner uitvallen?
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Opvallend wel dat ik dezelfde maat nodig heb als mn Sidi's. Sidi's zouden over het algemeen toch kleiner uitvallen?
Ik had bij Sidi maat 45, en die waren te lang en te hoog maar ik had die breedte nodig.
Vervolgens had ik bij Specialized 43, zaten t.o.v. de Sidi's perfect!
Voor mij geen Sidi's meer, maar goed ik heb dan ook wat bredere voeten.
Vervelend voor jullie, maar als ik weer een webshop heb gevonden die Specialized kan leveren, zal ik het hier niet meer melden. Het lijkt wel de Stasi!
Vervolgens had ik bij Specialized 43, zaten t.o.v. de Sidi's perfect!
Voor mij geen Sidi's meer, maar goed ik heb dan ook wat bredere voeten.
Vervelend voor jullie, maar als ik weer een webshop heb gevonden die Specialized kan leveren, zal ik het hier niet meer melden. Het lijkt wel de Stasi!
Uhh vast niet;)Rezne schreef:En merk je ook dat je 25 watt meer trapt door de zool?
Standaard geleverd met de rode zolen die voor 80% van de fietsende mensheid voldoen. Andere moet je los bijkopen. (had met zo'n bedrag van mij ook anders gemogen).Rezne schreef: krijg je ook een setje zolen naar keus erbij of moet je die los kopen?
Rezne schreef: Opvallend wel dat ik dezelfde maat nodig heb als mn Sidi's. Sidi's zouden over het algemeen toch kleiner uitvallen?
Ik moet met fietsschoenen toch standaard de grootste maat hebben om mezelf er in te wurmen dus dat gaat voor mij niet op. Over het algemeen is sidi-spec redelijk overeenkomend hoor.
Net een mail terug van een andere UK webshop:
Hi Richard,
Thanks for contacting us, unfortunately we are under contract to sell Specialized bikes and equipment to UK addresses only. Therefore we wouldn't be able to accept your order.
Apologies, Gary
Pearce Cycles, Ludlow
Tel: +44(0)1584 879288
Email: shop@pearcecycles.co.uk
Hi Richard,
Thanks for contacting us, unfortunately we are under contract to sell Specialized bikes and equipment to UK addresses only. Therefore we wouldn't be able to accept your order.
Apologies, Gary
Pearce Cycles, Ludlow
Tel: +44(0)1584 879288
Email: shop@pearcecycles.co.uk