Alles over vakanties op én met de fiets

Klimexperience

pinarello
Forum-lid

pinarello 10 jan 2009 02:12

[quote="casati fan"]ja je moet inderdaad wel onervaren zijn!!! één van de trouwste deelnemers rijdt immers podium tijdens de vaujany!!!, heeft ook geen ervaring natuurlijk.
andere rijden zeven keer l'alpe d'huez op!!! weer iemand anders rijd even de klassiekerweek.
dus... er is gewoon voor elk wat wils.
we begeleiden met zes man op de fiets en bij iedere uitval zit wel iemand van ons bij !!!
en als er iemand eerder boven is gaan we toch gewoon terug de rest ophalen.
wat betreft het aantal deelnemers, 20 man/vrouw is dus ook 20 keer kosten!
ook al een slecht argument!
als je ziet hoeveel plezier eenieder eraan beleefd,zal je waarschijnlijk anders oordelen.

jammer van deze reacties!

ps. we zitten hier op fietsforum en niet op het nationale dictee![/quote]

Bedankt voor je bevestiging van mijn posting. (het kosten verhaal is bijzonder zielig maar ik zit niet in de branche laten we het daar maar op houden). Gezien je reaktie zou ik iedereen zelfs afraden hieraan mee te doen. Weinig professioneel.Voor de argumenten verwijs ik naast die van mezelf oa naar de vorige poster. Eigenlijk is het gewoon spam. O ja als je niet tegen kritiek kunt moet je hier zeker geen reclame proberen te maken.

Wat je ps betreft: ik probeerde je slechts te helpen maar zelfs dat is te moeilijk merk ik. Jammer. Uiteraard wel succes met je pogingen deelnemers te krijgen.

ekuijer
Forum-lid

ekuijer 10 jan 2009 13:54

jammer, jammer, jammer.

@pinarello @ am-classicfan.

We zitten niet te wachten op dit soort discussies. Kostendekkend werken is de voornaamste reden om reclame te maken (hoe raar dat ook mag klinken). We vinden het leuk met zowel ervaren als niet ervaren fietsers bezig te zijn en dan vooral gezamelijk.

Ik stel voor het hier bij te laten en niemand verder af te zeiken.

mvgr. Eddy Kuijer
http://www.pimfoundation.com" onclick="window.open(this.href);return false;

tourpretendent
Forum-lid

tourpretendent 10 jan 2009 14:30

Beste Amclassic-fan en Pinarello,

Ik vind jullie reactie voorbarig.

Uit jullie verhalen wordt namelijk duidelijk dat jullie nog niet mee zijn geweest met Klimexperience, toch hebben jullie de mond vol, zomaar een bloemlezing: "dus dan kan je ze volgens mij ook weinig bijbrengen" "Weinig professioneel".

Voor de duidelijkheid, ik ben ook niet mee geweest en ik heb ook mijn twijfels wat de experience inhoud gezien de folders en de al te wervende teksten daarin. Maar dan nog vind ik het niet juist dergelijke reacties te geven. De enige oplossing is mee gaan en ervaren.

De topic stater heeft naar juist goede of slechte ervaringen gevraagd en niet naar meningen gebaseerd op folders en interpretaties daarvan.

Groet en eventueel veel plezier

pinarello
Forum-lid

pinarello 10 jan 2009 15:22

[quote="Tour pretendent"]Beste Amclassic-fan en Pinarello,

Uit jullie verhalen wordt namelijk duidelijk dat jullie nog niet mee zijn geweest met Klimexperience, toch hebben jullie de mond vol, zomaar een bloemlezing: "dus dan kan je ze volgens mij ook weinig bijbrengen" "Weinig professioneel".

Voor de duidelijkheid, ik ben ook niet mee geweest en ik heb ook mijn twijfels wat de experience inhoud gezien de folders en de al te wervende teksten daarin. Maar dan nog vind ik het niet juist dergelijke reacties te geven. De enige oplossing is mee gaan en ervaren.

De topic stater heeft naar juist goede of slechte ervaringen gevraagd en niet naar meningen gebaseerd op folders en interpretaties daarvan.

[/quote]

Ik zou je adviseren even mijn eerste post te lezen en niet alles door elkaar te halen.

@Eddy: prima natuurlijk. Misschien is het handig dat je collega dat ook doet.

ekuijer
Forum-lid

ekuijer 12 jan 2009 21:47

@ cera,

ik wilde eigenlijk niet reageren, maar een rectificatie is op zijn plaats.
De posting waar je het over hebt is van voor de oprichting, om te kijken of er interesse voor was. Ik heb hier de verkeerde uitdrukking gebruikt, sorry daarvoor.
Er zijn al diverse vrouwelijke fietsfanaten meegeweest en hebben alles als positief ervaren. Één van deze dames is Jessica Gal geweest (sorry Jessica dat ik je naam gebruik) ter voorbereiding op Alpe d'huzes.

Het is inderdaad jammer dat er geen deelnemers hebben gereageerd, ook jammer dat er juist negatieve reacties zijn van mensen die niet zijn meegeweest.
De aanmeldingen zijn tot op heden altijd goed geweest.

@Cera,
Graag zou ik je de eerste clinic gratis aanbieden om je negatieve gevoel weg te nemen. Daarna verwacht ik wel een eerlijke mening van jou op dit forum, ongeacht de uitslag.
Afzeiken mag, dus promoten ook toch?

met vriendelijk groet,
Eddy Kuijer
http://www.pimfoundation.com" onclick="window.open(this.href);return false;

pinarello
Forum-lid

pinarello 12 jan 2009 22:00

[quote="ekuijer"]@ cera,

ik wilde eigenlijk niet reageren, maar een rectificatie is op zijn plaats.
De posting waar je het over hebt is van voor de oprichting, om te kijken of er interesse voor was. Ik heb hier de verkeerde uitdrukking gebruikt, sorry daarvoor.
Er zijn al diverse vrouwelijke fietsfanaten meegeweest en hebben alles als positief ervaren. Één van deze dames is Jessica Gal geweest (sorry Jessica dat ik je naam gebruik) ter voorbereiding op Alpe d'huzes.

Het is inderdaad jammer dat er geen deelnemers hebben gereageerd, ook jammer dat er juist negatieve reacties zijn van mensen die niet zijn meegeweest.
De aanmeldingen zijn tot op heden altijd goed geweest.

@Cera,
Graag zou ik je de eerste clinic gratis aanbieden om je negatieve gevoel weg te nemen. Daarna verwacht ik wel een eerlijke mening van jou op dit forum, ongeacht de uitslag.
Afzeiken mag, dus promoten ook toch?

met vriendelijk groet,
Eddy Kuijer[/quote]

Jammer dat kritisch of een andere mening als afzeiken wordt opgevat maar ik vind dit een sportief en een prima aanbod voor Cera!

amateurke
Forum-lid

amateurke 16 jan 2009 16:30

[quote="Tour pretendent"]Beste Amclassic-fan en Pinarello,

[/quote]

+1
http://www.passion4bike-guido.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 16 jan 2009 17:30

Ik zal niet gaan citeren uit PB'tjes, maar die waren een stuk minder netjes dan de berichten waarin zowel Pina als ik m'n vraagtekens stelde bij dit bedrijf. Daar is nog niets aan veranderd en ik ben ook nog gewoon dezelfde mening toegedaan. Lees nu zelf hoe hoog ze op de website over de toren blazen. Daarnaast vind ik het ook erg vreemd dat je erg veel reclame maakt terwijl je zegt 't enkel voor de lol te doen. Maar goed 't zal wel aan mij liggen dat ik met de achtergrond van de organisatoren €50 een fors bedrag vind.

Het aanbod naar Cera toe is natuurlijk wel gewoon erg netjes.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

pinarello
Forum-lid

pinarello 16 jan 2009 19:58

[quote="Amclassic-fan"]Ik zal niet gaan citeren uit PB'tjes, maar die waren een stuk minder netjes dan de berichten waarin zowel Pina als ik m'n vraagtekens stelde bij dit bedrijf. Daar is nog niets aan veranderd en ik ben ook nog gewoon dezelfde mening toegedaan. Lees nu zelf hoe hoog ze op de website over de toren blazen. Daarnaast vind ik het ook erg vreemd dat je erg veel reclame maakt terwijl je zegt 't enkel voor de lol te doen. Maar goed 't zal wel aan mij liggen dat ik met de achtergrond van de organisatoren €50 een fors bedrag vind.

Het aanbod naar Cera toe is natuurlijk wel gewoon erg netjes.[/quote]

Zo is het maar net; helaas reageert er iemand zonder eea goed te lezen en een ander doet copy paste. Tja.
En zoals Amclassic fan als ikzelf posten het aanbod netjes te vinden dan hoor je niemand meer.
Nogmaals ik heb niets tegen dit bedrijf; ik stel alleen dat als je een ervaren fietser bent je die 50 euro kunt besparen. Ik zeg dus niet dat niemand hieraan mee moet doen. Als je het leuk vind en 50 euro er voor over hebt dan gewoon gaan en geniet ervan.

ancher
Forum-lid

ancher 17 jan 2009 19:06

[quote="Amclassic-fan"]Daarnaast vind ik het ook erg vreemd dat je erg veel reclame maakt terwijl je zegt 't enkel voor de lol te doen..[/quote]
Ik denk dat je daar de kern hebt geraakt.

Plaats reactie