FotoSoep Contest (03): Eer je held met een zadel
@Eddie Bouncer: ik begin een beetje overwerkt te raken geloof ik. Ik irriteer me aan zaken die me niet zouden moeten zijn en raffel dingen af die tijd kosten.
Anyway, psd-tje geupdate: Origineer toegevoegd met een alpha-channel. Dat heb ik gemaakt door eerst het contrast op te voeren. Daarna beetje schaven en poetsen. De donkere stukken spiegelen. Niet heel bijzonder. Anderen zouden wellicht 'finding edges' gebruiken, of in illustrator een zadelcontour tekenen als basis van een alpha-channel.
BTW, waarom de interesse?
Anyway, psd-tje geupdate: Origineer toegevoegd met een alpha-channel. Dat heb ik gemaakt door eerst het contrast op te voeren. Daarna beetje schaven en poetsen. De donkere stukken spiegelen. Niet heel bijzonder. Anderen zouden wellicht 'finding edges' gebruiken, of in illustrator een zadelcontour tekenen als basis van een alpha-channel.
BTW, waarom de interesse?
-
- Forum-lid
Waarom? Omdat de randjes even rafelig waren als de gif. Leek alsof je de 'wand tool' had gebruikt.
Mijn fiets is bezeten!
-
- Forum-lid
hoplakee
ikweetutnietmeer
ikweetutnietmeer
-
- Forum-lid
[quote="andromeda"]Zal wel niet door de commissie komen maar toch...
De ASSLR:
[/quote]
Haha, dees wordt moeilijk te evenaren Ik zal die spleet in het zadel nooit meer op dezelfde manier bekijken vrees ik :rolleye:
De ASSLR:
[/quote]
Haha, dees wordt moeilijk te evenaren Ik zal die spleet in het zadel nooit meer op dezelfde manier bekijken vrees ik :rolleye:
-
- Forum-lid
stelletje koekebakkers, een trieste constatering...zien jullie niet dat de nietjes er nog in zitten
-
- Forum-lid
[quote="gast"][quote="ikweetutnietmeer"]hoplakee
ikweetutnietmeer[/quote]
Nee Boogerd die met zo'n blik naar je poeperd zit te kijken, da's een prettig idee....
[/quote]
sterker nog, hij gaat er zometeen in bijten als je niet doorfietst ;0)
heb je verder nog iets zinnigs te melden over het design (daar gaat het hier om)
trouwens.. waar blijven de andere bijdragen, zijn andromeda en ik de enigen die enigszins moeite hebben gedaan ?
ikweetutnietmeer[/quote]
Nee Boogerd die met zo'n blik naar je poeperd zit te kijken, da's een prettig idee....
[/quote]
sterker nog, hij gaat er zometeen in bijten als je niet doorfietst ;0)
heb je verder nog iets zinnigs te melden over het design (daar gaat het hier om)
trouwens.. waar blijven de andere bijdragen, zijn andromeda en ik de enigen die enigszins moeite hebben gedaan ?
Ik besloten dit maal de rij af te sluiten. Wellicht word ik dan wat minder langer keihard neergesabelt door de criticasters terplaatste...
-
- Forum-lid
[quote="gast"]Ik wou dat ik het kon. Het soeppakket zit wel op mijn compu, ik zal eens wat proberen.[/quote]
Ja joh, gewoon proberen, meedoen is belangrijker dan winnen.
Ja joh, gewoon proberen, meedoen is belangrijker dan winnen.