Pagina 2 van 4
Geplaatst: 12 dec 2008 20:41
door devoorzitter
weleens een spanjaard engels horen spreken
Geplaatst: 12 dec 2008 20:42
door Theo V
@ mondrius,
Op dit topic is een heftige discussie geweest over de firma Vos.
Er bestond het vermoeden dat Vos zelf aan die discussie meedeed via steeds een ander account.
Vandaar dat er sceptisch gekeken wordt naar redelijk verse forum leden die een Vos discusssie starten.
Buiten dit alles is het jou goed recht om te denken van Vos wat jij vindt.
Het merendeel van de forummers zijn heel snel of er kwaad in de zin is.
Geplaatst: 12 dec 2008 20:52
door timo2.0
Spanjaarden afrekenen op hun Engels?
Geplaatst: 12 dec 2008 20:53
door devoorzitter
Of nederlanders op hun nederlands: "Het merendeel van de forummers zijn heel snel of er kwaad in de zin is" ?
Geplaatst: 12 dec 2008 20:54
door Theo V
Moet je eens een engelsman spaans horen praten.:p
Geplaatst: 12 dec 2008 20:56
door corniel
Of het aan de firma "De Vos" ligt weet ik niet (maar ik denk het wel), maar elk topic waarin ze genoemd worden verzandt in dramatisch slechte discussies. Je zou bijna spreken van een oorzakelijk verband. (En een nieuw fietsforum wet.
)
Geplaatst: 12 dec 2008 21:24
door 20veetee
Je mag interpreteren wat je wilt, maar een conclusie er uit trekken is onzin. Orbea doet geen zaken meer met Vos, omdat Vos niet voldoet aan de wensen van Orbea. Nou heel interessant, wat zouden de wensen zijn van Orbea? Minimaal 16m2 display ruimte, 4 Orbea vlaggen, minimaal 1 model uit de range on display, service op een bepaald niveau ... etc
Vos is niets meer en minder als een prijsvechter, met daaraan gekoppeld een ander niveau van dienstverlening. Zeker als je onderdelen nodig hebt en weet wat je nodig hebt lijkt het me geen enkel issue daar iets te kopen,.
Geplaatst: 12 dec 2008 21:37
door simic
Om nou niet weer in de discussie te vervallen of de Vos nou een goede of slechte fietszaak is, er is al genoeg over geschreven, merendeel is negatief overigens. Bij een fietsenzaak hoort nou eenmaal ook service, en dat is er (te) weinig. In emails reageert hij in slecht nederlands en in korte zinnen.
Orbea zal wel een gegronde en goede reden hebben dat zij geen fietsen meer aan de Vos leveren.
Geplaatst: 12 dec 2008 21:40
door devoorzitter
Dus blijft de vraag: waarom heeft Orbea dan de samenwerking met Vos opgezegd? Is er ook iemand die dit weet?
Geplaatst: 12 dec 2008 21:40
door -divo-
Ach, wat maar eens temeer weer eens opvalt is de dramatische gebrekkige communicatie van fietsfabrikanten naar klanten toe. Wat een blamage zo'n mail.
Tis wat dat betreft bedroevend gesteld in de fietswereld. Hoe kun je nu verwachten dat consumenten je serieus nemen? Men praat hier over bedragen van ruim boven de duizend euro en je krijgt een 'taalpuzzle' van een ongeschoolde voorgeschoteld.
Geplaatst: 12 dec 2008 21:41
door Theo V
Stel dat er iemand nu een garantie gevalletje met het frame heeft.
Wie moet dat dan oplossen?
Vos of Orbea?
Geplaatst: 12 dec 2008 21:50
door -divo-
Theo V schreef:Stel dat er iemand nu een garantie gevalletje met het frame heeft.
Wie moet dat dan oplossen?
Vos of Orbea?
In eerste instantie ga je naar de winkelier daar ligt nl de eerste aansprakelijkheid tegenover de consument.