Veel plezier en succes met de bouw.
Gewicht 7,13 kg.
Opbouw nieuwe fiets
-
- Forum-lid
Davidtwc schreef:ga je echt een KCNC Cassette gebruiken, dan moet je er wel op rekenen dat je zeer snel weer een nieuwe kan kopen
Slijt wel sneller dan titan of staal natuurlijk, maar valt verder best mee. Als je de boel maar een beetje schoon houdt. Maar dat lijkt me wel met zo'n fiets.
Ik weet nie, maar een flinke stofbeurt door je woonkamer en een nieuw behangetje kan ook geen kwaad..... [/quote schreef:
He en Maurice nieuw behangetje daar is geen geld meer voor natuurlijk. Dat zit allemaal in die fiets. Je moet keuzes maken in het leven.
Een aantal onderdelen is nog onderweg, en de wielen zijn er pas in juni, maar over twee weken begin ik dan toch met het opbouwen. Hier alvast een aantal plaatjes, zadelpen en voorvork heb ik nog niet op maat gezaagd...
Getunede versie, origineel was 20 gram zwaarder
Getunede versie, origineel was 20 gram zwaarder
Project: TCR 2009 > sub 5.5
-
- Forum-lid
Toch wel mooi (licht) spul dat SRAM Red !!
Alvast hulde de foto's keep em coming..
Suggestie: misschien een idee om het hele proces van opbouw van deze fiets precies weer te geven als leermateriaal voor anderen? Zoals de opbouw van de Scott van TS-Biker? Ben je wel veel tijd in kwijt met foto's schieten denk ik..
Succes !
Alvast hulde de foto's keep em coming..
Suggestie: misschien een idee om het hele proces van opbouw van deze fiets precies weer te geven als leermateriaal voor anderen? Zoals de opbouw van de Scott van TS-Biker? Ben je wel veel tijd in kwijt met foto's schieten denk ik..
Succes !