BB chris king
Erg jammer dat die BB's er niet voor Campa zijn.
-
- Forum-lid HC
Zou ook helemaal niets helpen, gewoon een ander systeem waar King niets meer aan kan toevoegen.
Ceramic speed lagers bestellen en je bent voor zeer lange tijd van je problemen af.
Ceramic speed lagers bestellen en je bent voor zeer lange tijd van je problemen af.
Master B schreef:Erg jammer dat die BB's er niet voor Campa zijn.
Heel erg mee eens!
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
ja
Pinarello FP5: Record, Zonda. Pinarello Treviso: Veloce, Easton Vista SL
-
- Forum-lid HC
"De cult lagers van campa, zal wel wat kosten vrees ik ... "
Laatste keer was het ca. 240 Euro, lopen wel heel mooi. Geloof dat Fsa inmiddels eigenaar is van dit merk (om het gebrek aan kwaliteit van de eigen lagers op te heffen).
Laatste keer was het ca. 240 Euro, lopen wel heel mooi. Geloof dat Fsa inmiddels eigenaar is van dit merk (om het gebrek aan kwaliteit van de eigen lagers op te heffen).
Sharkman 1 schreef:die vetspuit (mooi glimmend gereedschap) heb ik voor een andere toepassing al eens gezien en kon wel eens heeeeeeeel erg duur zijn (d.w.z. meer voor een fietsenmaker dan privë)
Kost de helft van de 11 speed campa kettingpons..
@ Andormeda, goed opgelet gister, het staat ook op de site, 3 jaar zelfs :
Today Campagnolo® is evolving the ceramic ball bearing concept using CULT (Ceramic Ultimate Level Technology). We have combined the best ceramic ball bearings on the market with a stainless chromium steel with exceptional hardness called Cronitect®. It's the result of the "Advanced by FAG" technology, Schaeffler Group, and it will be a Campagnolo exclusivity for the next 3 years (for the cycling field)
een beetje off topic: ik heb zo'n bracket besteld en meteen via youtube een filmpje bekeken hoe dat met de smering werkt. ik zag daarvoor dat met een speciaal tooltje de seal verwijderd wordt, dan die spuit erop en inderdaad het vet eruit spuiten. speric, waar heb je die tool vandaan? en kun je ook dunne olie gebruiken? welke?
mijn vraag: hoe werkt dit bij de balhoofden? king schrijft op hun site dat je ze moet spoelen met WD 40 oid en dan droogmaken en vetten met dun vet, maar ik lees niets over een seal dat weg moet. ook schrijven ze dat je voor het beste resultaat de lagers het beste kan demonteren/verwijderen voordat je ze schoonmaakt/smeert.
ik heb ze er nu 2 jaar inzitten zonder onderhoud en het zou jammer zijn als-ie het daardoor begeeft.
mijn vraag: hoe werkt dit bij de balhoofden? king schrijft op hun site dat je ze moet spoelen met WD 40 oid en dan droogmaken en vetten met dun vet, maar ik lees niets over een seal dat weg moet. ook schrijven ze dat je voor het beste resultaat de lagers het beste kan demonteren/verwijderen voordat je ze schoonmaakt/smeert.
ik heb ze er nu 2 jaar inzitten zonder onderhoud en het zou jammer zijn als-ie het daardoor begeeft.