Yep, voor +/- € 2.000,- heb je een mooie Motta van carbon afgemonteerd met Centaur:
http://www.simonverhamme.be/simonsbikes/ULTCENT.HTML
Ik heb evenveel met Shimano als met Campagnola, het maakt me echt geen klap uit dat er op een half Italiaanse fiets Shimano zit met 'prachtige' waslijnen. Voor sommige is dat misschien vloeken in de kerk maar ik wil gewoon een goede fiets met een mooi frame met zo goed mogelijke velgen en afmontage als mogelijk binnen mijn budget.
Misschien denk ik daar over een aantal jaren weer heel anders over.
Welke Gianni Motta?
-
- Forum-lid
Da's voorwaar een gezonde ingesteldheid!
(we zijn toleranter dan we eruitzien hoor, bij de Campabinieri - zeker voor fietsjes die maar half Italiaans zijn)![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
(we zijn toleranter dan we eruitzien hoor, bij de Campabinieri - zeker voor fietsjes die maar half Italiaans zijn)
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
-
- Forum-lid
Oh, gelukkig maar. Was al bang dat ik extra sloten op m'n huis moest gaan zetten en s'avonds op straat wat vaker achterom moest gaan kijken.
Als ik het viervoudige aan een echte Italiaanse fiets zou uitgeven zou ik ook kritischer zijn denk ik.
Als ik het viervoudige aan een echte Italiaanse fiets zou uitgeven zou ik ook kritischer zijn denk ik.
Beste Gerwin,
Met een budget van 1.100 euro zou ik kiezen voor de ultegra sl uitvoering.
Op de Bikemotion beurs heb goed kunnen vergelijken en ik ben ook tot dezelfde conclusie gekomen als jij. De Gianni Motta is een zeer mooie fiets voor die prijs.
Ik weet niet hoe ver je van Belgie af woont anders moet je eens langs gaan bij Janssenfietsplezier in Genk. Daar heb ik net ook een Gianni Motta Ultegra SL besteld.
Je wordt er netjes en rustig geholpen. Ze doen een meting voor je en plaatsen dan een bestelling. Levertijd van de fiets is 3 a 4 weken, hij moet nml. nog opgebouwd worden.
Bij Janssenfietsplezier heb ik trouwens gewoon korting kunnen afdingen.
Ben nu 1088 euro kwijt voor:
Gianni Motta Ultegra SL, incl. pedalen shimano pd-6620(ice grey) en sigma mhr2006 fietscomputer.
Hoop dat hier wat aan hebt.
Succes
Met een budget van 1.100 euro zou ik kiezen voor de ultegra sl uitvoering.
Op de Bikemotion beurs heb goed kunnen vergelijken en ik ben ook tot dezelfde conclusie gekomen als jij. De Gianni Motta is een zeer mooie fiets voor die prijs.
Ik weet niet hoe ver je van Belgie af woont anders moet je eens langs gaan bij Janssenfietsplezier in Genk. Daar heb ik net ook een Gianni Motta Ultegra SL besteld.
Je wordt er netjes en rustig geholpen. Ze doen een meting voor je en plaatsen dan een bestelling. Levertijd van de fiets is 3 a 4 weken, hij moet nml. nog opgebouwd worden.
Bij Janssenfietsplezier heb ik trouwens gewoon korting kunnen afdingen.
Ben nu 1088 euro kwijt voor:
Gianni Motta Ultegra SL, incl. pedalen shimano pd-6620(ice grey) en sigma mhr2006 fietscomputer.
Hoop dat hier wat aan hebt.
Succes
-
- Forum-lid
Gefeliciteerd met je mooie aankoop Jeroen! En bedankt voor je goede tip, ik woon niet echt in de buurt van Belgie (midden nederland) maar als ik hier niet slaag dan ga ik zeker overwegen om een keer naar Genk te rijden.
Ik heb nu een dealer gevonden in NL maar die krijgt de nieuwe modellen pas medio januari binnen, zodra hij ze binnen heeft ga ik het via hem proberen te regelen.
Ik heb nu een dealer gevonden in NL maar die krijgt de nieuwe modellen pas medio januari binnen, zodra hij ze binnen heeft ga ik het via hem proberen te regelen.