Het probleem was dat ik meteen biedingen binnen kreeg die boven de vraagprijs uitkwamen. Dus blijkbaar een inschattingsfout van mij met betrekking tot de vraagprijs en wilde iedereen die geintresseerd is een eerlijke kans geven.
(laten we wel wezen voor die twee tientjes meer hoef ik het echt niet te doen/laten)
Mvg
Hergen
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Doe ik iemand een plezier met?
[quote="hergen"]Het probleem was dat ik meteen biedingen binnen kreeg die boven de vraagprijs uitkwamen. Dus blijkbaar een inschattingsfout van mij met betrekking tot de vraagprijs en wilde iedereen die geintresseerd is een eerlijke kans geven.
(laten we wel wezen voor die twee tientjes meer hoef ik het echt niet te doen/laten)
Mvg
Hergen[/quote]
tja dan heb je de vraagprijs gewoon te laag ingezet idd.
Ik heb dat ook wel eens gehad met een TFT scherm op marktplaats. Heb je binnen een half uur je scherm verkocht en heb je savonds mensen die meer bieden dan je hebt gevraagd. Dan ga ik niet tegen degene die hem heeft gekocht zeggen "ja je moet een hoger/nieuw bod doen want er zijn mensen die meer bieden dus nu is het bij opbod"
Maakt ook niet uit, jij beslist en je wilt het zo doen omdat je het eerlijker vindt. Terugdraaien is ook geen optie meer want dan gaan die mensen zeuren
Mvg
Hergen[/quote]
tja dan heb je de vraagprijs gewoon te laag ingezet idd.
Ik heb dat ook wel eens gehad met een TFT scherm op marktplaats. Heb je binnen een half uur je scherm verkocht en heb je savonds mensen die meer bieden dan je hebt gevraagd. Dan ga ik niet tegen degene die hem heeft gekocht zeggen "ja je moet een hoger/nieuw bod doen want er zijn mensen die meer bieden dus nu is het bij opbod"
Maakt ook niet uit, jij beslist en je wilt het zo doen omdat je het eerlijker vindt. Terugdraaien is ook geen optie meer want dan gaan die mensen zeuren
en waar is hij nu voor weg gegaan dan?