Sporza docu wielerjaar 2008
Quarante schreef:Heeft Sporza een soort uitzendinggemist-website, ik kan zondag nl. niet kijken?
Ik denk het niet, in Belgie zit "uitzendinggemist" op de digitale tv.
Ik heb het geprogrammeerd, maar heb geen idee of ik het op een of andere manier op de computer of een schijfje krijg....
- de zwarten
- Forum-lid HC
tis just begonnen.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
-
- Forum-lid
ik miste de waalse klassiekers (werden afgedaan met de winnaars) en de ronde van Lombardije heb ik niets van gezien. Verder inderdaad aardig jaaroverzicht.
Het jaaroverzicht was zeker leuk om te zien, en mijns inziens geen doping overschaduwd gemekker, gelukkig.
En op zich vrij logisch dat ze de nadruk op de Belgen richten, daar ishet tenslotte een Belgische zender voor he... en een beetje chauvinisme mag best, zouden wij ook doen als wij zulke goede prestaties zouden neerzetten.
En de wielershow was ook de moeite om naar te kijken, vooral de beeldspraak en de verklaring van zijn Ricco-paard-verhaal vond ik ijzersterk.
Daar had ie zeker een punt mee te pakken, maar hoort eigenlijk in het dopingtopic thuis.
Kortom, een vermakelijk tv-middagje.
En op zich vrij logisch dat ze de nadruk op de Belgen richten, daar ishet tenslotte een Belgische zender voor he... en een beetje chauvinisme mag best, zouden wij ook doen als wij zulke goede prestaties zouden neerzetten.
En de wielershow was ook de moeite om naar te kijken, vooral de beeldspraak en de verklaring van zijn Ricco-paard-verhaal vond ik ijzersterk.
Daar had ie zeker een punt mee te pakken, maar hoort eigenlijk in het dopingtopic thuis.
Kortom, een vermakelijk tv-middagje.
Ja ziet er veelbelovend uit. Heb kaartjes, ik kijk er naar uit!arjan916 schreef: En de wielershow was ook de moeite om naar te kijken, vooral de beeldspraak en de verklaring van zijn Ricco-paard-verhaal vond ik ijzersterk.
arjan916 schreef: Kortom, een vermakelijk tv-middagje.
Fijn ook dat ze Pieter even in de bloemetjes hebben gezet. Wat een sportman! Respect!
- de zwarten
- Forum-lid HC
herbawife schreef: Fijn ook dat ze Pieter even in de bloemetjes hebben gezet. Wat een sportman! Respect!
Samen met de Noorse commentatoren bij de tourritzege van Boasson Hagen toch wel het hoogtepunt van de (passieve) TV-middag!
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
de zwarten schreef:herbawife schreef: Fijn ook dat ze Pieter even in de bloemetjes hebben gezet. Wat een sportman! Respect!
Samen met de Noorse commentatoren bij de tourritzege van Boasson Hagen toch wel het hoogtepunt van de (passieve) TV-middag!
Het ging om Kurt Asle Arvesen
Jaaroverzicht was vermakelijk, maar ook weer niet heel bijzonder. Ontspannend.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
-
- Forum-lid
bekijk het hier terug
http://www.sporza.be/cm/sporza.be/mediatheek/1.430540
fijne service van Sporza
http://www.sporza.be/cm/sporza.be/mediatheek/1.430540
fijne service van Sporza
---
De Rosa Team 2007 campa
De Rosa Team 2007 campa