+1 voor de GP4000s
Meer dan 10.000 km zonder één lek (2 setjes)
Welke buitenband ?
En hoe zit het met de Schwalbe Ultremo (R)? Hier heb ik nog niemand over gehoord.
Welke van de volgende drie is nou de beste vouwband (dus qua grip, rolweerstand en lekbestendigheid?
Er kan gekozen worden uit:
- Michelin Pro 3 Race
- Continental 4000S
- Schwalbe Ultremo (R) (Is de R al leverbaar?)
Welke van de volgende drie is nou de beste vouwband (dus qua grip, rolweerstand en lekbestendigheid?
Er kan gekozen worden uit:
- Michelin Pro 3 Race
- Continental 4000S
- Schwalbe Ultremo (R) (Is de R al leverbaar?)
Ik heb dit jaar 7000 km achter de wielen met zowel Ultremo's als Conti's GP 4000S. Over beide banden kan ik echt niets negatiefs melden. De wegligging is in beide gevallen gewoon goed (de Conti's nog beter dan de Ultremo's) en lek rijden is er niet bij.
Real men wear blûk!!! Marcel
Kan iemand wat zinnigs zeggen over de lekbestendigheid van de Michelin Pro 3 Race.
Het afgelopen jaar heb ik nog met de PR2 gereden. Hierover ben ik al sinds hun bestaan heel tevreden. Mijn vooraad is nu echter op en ik wil(de) de opvolger, de PR3 monteren.
Op diverse forums lees ik echter veel over de slechte lekbestendigheid van deze banden.
Zie bijvoorbeeld: http://www.roadbikereview.com/cat/wheel ... 89crx.aspx
Het afgelopen jaar heb ik nog met de PR2 gereden. Hierover ben ik al sinds hun bestaan heel tevreden. Mijn vooraad is nu echter op en ik wil(de) de opvolger, de PR3 monteren.
Op diverse forums lees ik echter veel over de slechte lekbestendigheid van deze banden.
Zie bijvoorbeeld: http://www.roadbikereview.com/cat/wheel ... 89crx.aspx
Rij zowel met Conti GP4000S en op andere fiets met Conti Force (achterband) en Attack (voorband). Met de GP4000S twee keer lek in vrij kort tijdsbestek. Beide keren overigens vlak na de start v.e. Cyclo/Tourtocht na transport op de auto en oppompen tot 7 Bar (toeval). De combi Force/Attack bevalt supergoed. Merk echt geen verschil in rolweerstand en dat de bandjes iets zwaarder zijn.
Bianchi 1885: Bij een Italiaanse racefiets krijg je de moraal er gratis bij!