Voor alle discussies en vragen over mountainbiken in het algemeen.

Project Bianchi Mutt

perik
Forum-lid

perik 09 nov 2008 15:18

AMclassicfan, met alle respect maar wat een onzin vertel je hier allemaal. Wat te denken van Huber die de Christalp wint op een hardtail? Je gaat ons vast vertellen dat dat technisch ook weinig voorstelt. En de succesen van de mannen van Team Bulls de afgelopen tijd?

tiest
Forum-lid HC

tiest 11 nov 2008 22:05

Leuk ding. kek zadel. Die banden die zijn wel echt vies:) Lekt je geax pitstop ofzo:D

cubemeister
Forum-lid

cubemeister 16 nov 2008 10:26

haha hij is wel uber celeste, toch maar niet het marktplaats fietsje gekocht? vind hem prachtig
tarmac expert sram force
venge pro race sram force 22
BMC TE02 xt/xtr

biker-sander
Forum-lid

biker-sander 16 nov 2008 13:02

Echt een prachtig exclusief bakkie.

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 16 nov 2008 15:18

perik schreef:AMclassicfan, met alle respect maar wat een onzin vertel je hier allemaal. Wat te denken van Huber die de Christalp wint op een hardtail? Je gaat ons vast vertellen dat dat technisch ook weinig voorstelt. En de succesen van de mannen van Team Bulls de afgelopen tijd?

Ik denk ook dat die man zonder enige ervaring op een mtb dat heeft gedaan. Ik ken iemand die in de Alpen met een oude hardtail rijdt zonder voorvering, de gidsen rijdt ie ook in de afdaling zoek. Kwestie van een beetje heel erg goed kunnen sturen en bakken met ervaring (wereldbeker enzo). Je kan ook de Marmotte best op een crossfiets rijden, maar of 't nu ideaal is, volgens mij niet echt.

Voortaan iedereen op de wegfiets minimaal een 13 cm stuurpen zonder spacers, want de profs hebben dat ook...

@Bluebird, schitterende fiets. Ik zou alleen wel wat stickers eraf trekken, vooral de rode stickers van de Fulcrum wielen vloeken een beetje met 't celeste.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

rubenio
Forum-lid

rubenio 16 nov 2008 15:55

Wow mooi zeg!
Veel plezier ermee ;)

Grtz.
Rubenio

perik
Forum-lid

perik 16 nov 2008 18:59

@Bluebird: mooi! Een beetje druk misschien, maar uitstraling heeft je fiets zeker.

@Amclassic-fan: Altijd leuk dat je er bij voorbaat vanuit gaat dat iemand niet fatsoenlijk kan fietsen/sturen. Je vergelijking over die CX in de Marmotte kan ik ook niet plaatsen: niemand kiest voor een crosser in de Marmotte omdat dat voordelen zou hebben, terwijl veel snelle mtb-ers wél bewust met een hardtail rijden. Dat heeft verder niks met na-aperij van profs te maken.

bianco
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar bianco 17 nov 2008 00:59

Schitterende fiets Bluebird! En natuurlijk van het enige echte merk ;)
We hadden het er laatst tijdens de forumrit nog over. Helemaal custom laten opbouwen zo te zien? Veel plezier er mee.

bottecchia
Forum-lid

bottecchia 17 nov 2008 23:54

Strakke fiets Bluebird. En dapper dat je hem in deze periode hebt uitgelaten bij Lage Vuursche. ;)

Ik heb er laatst ook weer een keer een paar rondjes door de modder heen geploegd. Op zich vermaak je je wel als je eenmaal bezig bent. Maar eigenlijk is het me een beetje te modderig.

Plaats reactie