welke helm?
-
- Forum-lid
ik zelf rij met een giro atmos goeden helm echt een aanrader
ik weet dat hard werken niet schadelijk is voor me gezondheid
(ik neem liever geen risico)
(ik neem liever geen risico)
- jeroenkuiper
- Forum-lid
gewoon naar een winkel gaan die diverse merken heeft hangen... Soms kan een iets goedkopere helm wel veel beter zitten als een duurdere... dus houdt je ook niet teveel vast aan de prijs
zo kan een Bell jou misschien wel lekker zitten en vindt je een giro niet goed vallen... geen hoofd is hetzelfde, dus als iemand jou een bepaalde helm aanraadt doet hij dat omdat die helm hem lekker zit, maar dat is geen garantie dat hij jou ook lekker zit.
@ sportlaan
dat is een Sje, dus dan moet TS wel een klein koppie hebben wil ie die passen...
zo kan een Bell jou misschien wel lekker zitten en vindt je een giro niet goed vallen... geen hoofd is hetzelfde, dus als iemand jou een bepaalde helm aanraadt doet hij dat omdat die helm hem lekker zit, maar dat is geen garantie dat hij jou ook lekker zit.
@ sportlaan
dat is een Sje, dus dan moet TS wel een klein koppie hebben wil ie die passen...
- jeroenkuiper
- Forum-lid
- jeroenkuiper
- Forum-lid
http://www.salden.nl/default.asp?pid=52&catid=3349
uitverkoop giro... en online te koop... maar goed, het is al eerder gezegd, je kunt beter passen ipv online te shoppen en dan straks een helm te kopen die jou niet fijn zit
uitverkoop giro... en online te koop... maar goed, het is al eerder gezegd, je kunt beter passen ipv online te shoppen en dan straks een helm te kopen die jou niet fijn zit
Bij mij was altijd het probleem dat een helm tijdens het klimmen in het hooggebergte gewoonweg te warm was.. Ze zaten altijd wel goed, o.a twee Giro helmen gehad. Een paar jaar geleden kocht ik een Specialized S-works 2D. Hier ben ik heel erg tevreden over. Deze zit niet alleen goed maar ik kan hem ook op houden tijdens het klimmen in heel warm weer.