fiets oktober
Zo zie je maar weer dat een éénvoudige mededeling/vraag zijn eigen leven gaat leiden.
Degene die het hardst schreeuwt krijg de meeste aandacht. Populisme noemt men dit.
Veel bla bla, maar met een oplossing komen ho maar. Er is altijd wel iemand die iets te zeiken heeft. Gewoon geen aandacht geven en ze verdwijnen vanzelf.
Degene die het hardst schreeuwt krijg de meeste aandacht. Populisme noemt men dit.
Veel bla bla, maar met een oplossing komen ho maar. Er is altijd wel iemand die iets te zeiken heeft. Gewoon geen aandacht geven en ze verdwijnen vanzelf.
-
- Forum-lid
Voor mijn gevoel kan hier alweer een slot op...... is blijkbaar een trend aan het worden op dit forum om toch maar te bewijzen wie het 'slimste' uit de hoek kan komen en de rest gevraagd / ongevraagd af te zeiken. Discussies kun je ook voeren met respect voor elkaar. De maatschappij, dat ben je zelf toch?
patmaessen bedoelt het ongetwijfeld anders maar ik ben het helemaal met hem eens. Ik vind het spijtig dat dit forum vaak onterecht en niet ter zake te persoonlijk is en dat de hoofdredacteur ook meedoet aan het afzeiken van mensen die al dan niet terecht kritiek hebben.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Het is de toon die de muziek maakt Zaaf......
Less is bore
-
- Forum-lid
tjonge tjonge wat een gezeik!!!
t zal wel met het slechte weer te maken hebben ik heb ook de hele week nog niet gefietst!!!!
ik was in ieder geval blij dat de nieuwe fiets weer op de deurmat lag.
zeker met dit weer
maar ik geloof dat we morgen ochtend weer kunnen gaan fietsen
kan iedereen zn frustraties er weer ff uitfietsen
gr tom
t zal wel met het slechte weer te maken hebben ik heb ook de hele week nog niet gefietst!!!!
ik was in ieder geval blij dat de nieuwe fiets weer op de deurmat lag.
zeker met dit weer
maar ik geloof dat we morgen ochtend weer kunnen gaan fietsen
kan iedereen zn frustraties er weer ff uitfietsen
gr tom
Van een persoonlijke sfeer naar Mao is van mij uit absoluut geen sprake. Ik besef dat je dat in mijn post kunt lezen, maar het is niet mijn bedoeling er een sneer in te stoppen. Ik heb niet voor niets gekozen voor het vraagteken. Dat maakt van de zin een vraag en geen opmerking. Een detail, maar toch.
Wat ik wil aangeven is dat een kleine fout eenvoudig wordt gemaakt en dat je deze vaak pas ontdekt als iemand 'out of the box' ernaar kijkt.
En dat ik nou hoofdredacteur ben voor mijn ego? Ik doe het gewoon voor het geld hoor
Wat ik wil aangeven is dat een kleine fout eenvoudig wordt gemaakt en dat je deze vaak pas ontdekt als iemand 'out of the box' ernaar kijkt.
En dat ik nou hoofdredacteur ben voor mijn ego? Ik doe het gewoon voor het geld hoor
Relax mensen , het kwam misschien lullig (sorry)over, maar was zeker niet mijn bedoeling. Ik had alleen zo mijn twijfels of men het blad wel door leest op papier voordat deze naar de drukker gaat, dan was vast wel op gevallen dat in de beursspecial op pagina 6 de letters weg vallen tegen de achtergrond en het blaadje van procycling wel erg kleine letters heeft (het kan ook ouderdom zijn).
Inderdaad Rodrick mijn schrift is slecht qua zins opbouw en spelling, ik had ook maar en 3 voor Nederlands op de mavo. Gelukkig heb ik op mijn werk een secretaresse ik me behoed van al te domme fouten
Fijn weekend
Inderdaad Rodrick mijn schrift is slecht qua zins opbouw en spelling, ik had ook maar en 3 voor Nederlands op de mavo. Gelukkig heb ik op mijn werk een secretaresse ik me behoed van al te domme fouten
Fijn weekend
Rodrick, alleen van je ego kun je niet leven............dusz terecht voor het geld aan het werk. Wie niet? (Voor hen die alleen voor het ego willen werken: wij hebben nog een aantal vacatures!) Bij de betere bladen is het vrij normaal dat de hoofdredacteur een collum vult. Ik begrijp dan ook al dat geneuzel niet! Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt daar is een blad als Fiets (gelukkig) geen uitzondering op. Volgens mij zitten er een aantal mensen met hele kleine pi.... en hele grote tenen op dit Forum met maar 1 doel.............een ander afzeiken.
Geen zee te diep, geen berg te hoog.
Relaxed opgelost Mao! Klasse.
We lezen alles minimaal drie keer door en toch sluipt er in de hectiek van de deadline wel eens wat door. Pijnlijk zoals gezegd, maar helaas. Procycling komt niet bij ons vandaan; is een nieuwe uitgave van een aparte redactie.
En dat geld valt eigenlijk wel tegen. Ik ben nog zo'n naieveling, die het vooral doet omdat het het mooiste vak van de wereld is: tijdschriften maken over fietsen. Daar zou ik eens aan moeten werken
En nu weer graag opbouwende kritiek (en complimenten) in dit topic!
We lezen alles minimaal drie keer door en toch sluipt er in de hectiek van de deadline wel eens wat door. Pijnlijk zoals gezegd, maar helaas. Procycling komt niet bij ons vandaan; is een nieuwe uitgave van een aparte redactie.
En dat geld valt eigenlijk wel tegen. Ik ben nog zo'n naieveling, die het vooral doet omdat het het mooiste vak van de wereld is: tijdschriften maken over fietsen. Daar zou ik eens aan moeten werken
En nu weer graag opbouwende kritiek (en complimenten) in dit topic!