mijn nieuwe fiets
-
- Forum-lid
mooie fiets, campa in helemaal zwart zou nog mooier zijn.
stuurlintje vervangen door zwart (wit wordt sowieso heeeel snel vies)
stuurlintje vervangen door zwart (wit wordt sowieso heeeel snel vies)
Het is eerder iets van het zitvlak denk ik. Hoe vlakker je zit hoe minder druk op je ruggenwervels.
Maar de druk op je zitvlak (meer de edele delen eigenlijk) verhoogt.
Het ligt ook aan de lenigheid van de berijder. Ik heb een kortere stuurpen gestoken omdat mijn hamstrings redelijk kort zijn. Hierdoor is het voor mij moeilijker om ver voorover te liggen. Wat rekoefeningen verbeteren de situatie aanzienlijk.
Zonder zulke info is het soms moeilijk te bepalen waarom bepaalde keuzes zijn gemaakt in de afstelling van de fiets.
Maar de druk op je zitvlak (meer de edele delen eigenlijk) verhoogt.
Het ligt ook aan de lenigheid van de berijder. Ik heb een kortere stuurpen gestoken omdat mijn hamstrings redelijk kort zijn. Hierdoor is het voor mij moeilijker om ver voorover te liggen. Wat rekoefeningen verbeteren de situatie aanzienlijk.
Zonder zulke info is het soms moeilijk te bepalen waarom bepaalde keuzes zijn gemaakt in de afstelling van de fiets.
http://www.benberden.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
Mooie fiets! Proficiat...
Ik denk dat je er heel veel plezier gaat aan beleven.
Ik denk dat je er heel veel plezier gaat aan beleven.
Mooi ding hoor! Erg strak. Ik heb echt een zwak voor Merckx-fietsen. Mooi! Ik zou niet zomaar de spacers er tussenuit halen. Je moet je fiets zo afstellen dat ie het lekkerste fietst. Dus als dat met veel spacers is, dan moet dat maar. En heel lelijk vind ik het trouwens niet eens. Anders zou je eventueel om je stuur toch op de juiste hoogte te houden een stuurpen met andere hoek kunnen nemen...
En wat betreft het witte stuurlint. Ik heb geloof ik al vaker gezegd dat op vrijwel alle fietsen een wit stuurlintje het mooiste is. Zo ook op deze. Maakt het geheel wat lichter. Houden zo!
En wat betreft het witte stuurlint. Ik heb geloof ik al vaker gezegd dat op vrijwel alle fietsen een wit stuurlintje het mooiste is. Zo ook op deze. Maakt het geheel wat lichter. Houden zo!
Pijn is zwakte die het lichaam verlaat...
-
- Forum-lid
Hello Vanton
Je kan uw belletje eventueel zetten zoals op mijne fiets,dat valt minder op.
Je kan uw belletje eventueel zetten zoals op mijne fiets,dat valt minder op.