Mavic Cosmic Carbone SLR
-
- Forum-lid HC
Heb ze gezien bij BikeMotion, lijkt me niet de tijd van het jaar om met deze wielen te gaan rijden!
JeemigdePeemig wat een gaten zitten er in die carbonkap, zitten binnen de korste keren vol met water en straatvuil.
JeemigdePeemig wat een gaten zitten er in die carbonkap, zitten binnen de korste keren vol met water en straatvuil.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Nee, ook de carbon spaak van de SLR kan vervangen worden heb ik begrepen. Zal wel een dure spaak worden ben ik bang omdat ie in een stuk doorloopt over de hele velg. Dus niet tot de naaf maar van daaruit naar de andere kant van de velg uit een stuk.
Twijfel zelf of ik de SL nu mooier vind dan de premium sl van dit jaar. Als je een fiets hebt met glimmende lak past de afwerking van de premium daar wat mooier bij dan de wat meer matte lak van de sl 2009 denk ik. De spaken in het voorwiel leken ook wat smaller bij de SL, terwijl het achterwiel wel dezelfde spaken had als de premium van afgelopen jaar. Of waren de bikemotion modellen nog voorloopseries ?
Twijfel zelf of ik de SL nu mooier vind dan de premium sl van dit jaar. Als je een fiets hebt met glimmende lak past de afwerking van de premium daar wat mooier bij dan de wat meer matte lak van de sl 2009 denk ik. De spaken in het voorwiel leken ook wat smaller bij de SL, terwijl het achterwiel wel dezelfde spaken had als de premium van afgelopen jaar. Of waren de bikemotion modellen nog voorloopseries ?
-
- Forum-lid
jsparie schreef:.Twijfel zelf of ik de SL nu mooier vind dan de premium sl van dit jaar. Als je een fiets hebt met glimmende lak past de afwerking van de premium daar wat mooier bij dan de wat meer matte lak van de sl 2009 denk ik. 7.
Dat is een beetje mijn twijfel nu. Beiden worden nu voor ongeveer dezelfde prijs aangeboden.
kevin1978 schreef:beide dezelfde prijs? Ik heb nog geen premium's onder de 1000 gevonden, blijft toch nog een verschil van 300?
Is ook mijn ervaring. Weet iemand toevallig al wat het verschil tussen die twee nu is. Die 300 moeten toch ergens op bespaard worden? De premiums ogen ook mooier vind ik persoonlijk.
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
kevin1978 schreef:beide dezelfde prijs? Ik heb nog geen premium's onder de 1000 gevonden, blijft toch nog een verschil van 300?
Bij Hopmans zijn de premiums 845 euro. De nieuwe SL's hebben ze nog niet geprijst daar. Bij Salden zijn ze 749 euro, dus 100 euro verschil.
dream-plus schreef:kevin1978 schreef:beide dezelfde prijs? Ik heb nog geen premium's onder de 1000 gevonden, blijft toch nog een verschil van 300?
Bij Hopmans zijn de premiums 845 euro. De nieuwe SL's hebben ze nog niet geprijst daar. Bij Salden zijn ze 749 euro, dus 100 euro verschil.
De 2009 prijslijst van Hopmans:
http://www.hopmansfietsgigant.nl/100000 ... index.html
en een setje CosmicCarbonSL nu in de aanbieding voor 795,-
http://www.hopmansfietsgigant.nl/index.html
De SLR's zijn daar dus 1.085,- zouden ze die tijdens de eindejaarsdagen ook aanbieden met wat korting, bijvoorbeeld 10% ?
Of hanteren ze de (hoge) kortingen alleen bij de huidige, dus oude 2008, modellen?
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
heb laatst gevraagd wat de prijzen in 2009 werden bij hopmans
SLR`s €1085
en de SL`s 2009 plus minus €660!!!!
SLR`s €1085
en de SL`s 2009 plus minus €660!!!!
CYCLOTEAM.NL
Cycling for a living planet
-----__o
---_\\ <,
--(_)/(_)
Cycling for a living planet
-----__o
---_\\ <,
--(_)/(_)
-
- Forum-lid
robin_cubeams schreef:heb laatst gevraagd wat de prijzen in 2009 werden bij hopmans
SLR`s 1085
en de SL`s 2009 plus minus 660!!!!
Als die plusminus 660 klopt, dan kies ik voor de SL's. Dan ga ik voor die 400 wel wat anders leuks kopen.