Lichte bidonhouders
bike-components.de
-
- Forum-lid
Wat denk je van deze?
S-X force, super kontent van.Heel stevige houder,en de bidons blijven perfect zitten.19 gr op de weegschaal(per stuk) Prijs ongeveer 40 eurokes.
S-X force, super kontent van.Heel stevige houder,en de bidons blijven perfect zitten.19 gr op de weegschaal(per stuk) Prijs ongeveer 40 eurokes.
-
- Forum-lid
Foto vergeten.Hier is hij.
mooi mooi, ik heb intussen mijn wassertrager, de bijgeleverde bidon van tune is ook wel leuk, er staan vanalle tips enzo op over drinken tijdens de koers.
Ook heel content van, tijdens laatste koers 12 keer mee over een redelijke kasseistrook gereden en totaal geen probleem.
Ook heel content van, tijdens laatste koers 12 keer mee over een redelijke kasseistrook gereden en totaal geen probleem.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
RVV en Parijs-Roubaix gereden met de tune wassertrager geen enkel probleem waarbij een groot deel zijn bidonnen bij elke kasseistrook verloor,had ik ze er nog mooi inzitten.
Wel de bidons even met autowas behandelen dan zijn ze er makkelijker uit te halen en komen ze zeker niet te vast te zitten.
Wel de bidons even met autowas behandelen dan zijn ze er makkelijker uit te halen en komen ze zeker niet te vast te zitten.
I live to ride,I ride Passoni
- tornadotom
- Forum-lid
Ik heb Xerografia bidonhouders... 21 gram, de bidon zit goed vast maar je neemt hem er zo uit om te drinken.
Het belangrijkste, DE PRIJS!
Grtz Tom.
Het belangrijkste, DE PRIJS!
Grtz Tom.
Vertrouwen is goed, controle is beter.