mspoon schreef:De zwarten heeft natuurlijk helemaal gelijk.
Eindelijk iemand die het doorheeft!
mspoon schreef:Wat heeft mijn mening als ervaring deskundige nou voor waarde, de tour test en andere wel tevreden R-Sys gebruikers.
Jouw mening is evenveel waard als die van iedere andere, je mag jouw mening zeggen over die wielen!
mspoon schreef:Een suggestieve mening van iemand met campa oogkleppen op die aan komt zetten met een niet technisch onderbouwd verhaal is natuurlijk veel overtuigender.
Ik heb geen zin om JOUW suggestieve meningen over aerodynamica (waar je duidelijk niet zoveel waarde aan hecht) te weerleggen met een technisch onderbouwd verhaal, vandaar ook de link naar WW, waarin wel technisch wordt onderbouwd hoe slecht deze wielen in de windtunnel scoren.
mspoon schreef:
We dalen natuurlijk 3 keer per week een col af, (wie niet) je hebt opeens 20 meter voorsprong, (Das knap). Gevoel van snelheid heb ik zeker, ze zijn stijver dus kan je harder de bocht in lijkt mij.
We rijden wel allemaal over de dijk met windkracht 6. Stijve wielen gaan op zich niet beter een bocht door.
mspoon schreef:Crashproof wauw, als de er situatie voordoet waarin je ten val komt maakt het echt niet uit wat voor spaken je er in hebt. Vervangen moet je altijd, en de prijs van carbon is altijd hoger dan staal of aluminium, deze luxe is nou eenmaal niet voor iedereen weggelegd
Het is geen geruststellende gedachte om met breekbare carbon spaken rond te rijden, die geen toegevoegde waarde aan het wiel hebben, en die alleen hoog scoren in luchtweerstand.
Ik heb voor meer geld fietsen staan dan me lief is (ik heb al veel meer geld in wielen zitten dan die R-SYS kosten), en ik kan heus belachelijk dure R-SYS permitteren, maar er is voor dat geld gewoon veel beters te koop. Je kan duidelijk niet leven met commentaar op een wielset omdat je er zelf mee rijdt.